~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Maria - 28 januari 2010 21:36

Har städat och grejjat hela dan. Är glad att jag tog den där promenaden så man kom ut lite iaf idag plus att jag fick träffa Lasse lite. Vi surrade lite om lördagen. Våran Zipper dag hihi Kommer bli såå bra!

Kikade nyss på robinson. Tycker de va ett rätt tråkigt avsnitt.

Nu blir de varuhuset och sen sova.

Ska upp kl 7 i morgon för halv 9 kommer Sandra   Om de inte blir några förseningar men de är ju Sj så de ska man väl nästan räkna med.


Nu ska jag bädda ner mig och börja titta på Varuhuset innan klockan blir för mycket.


God natt och Sov gott!

Av Maria - 28 januari 2010 16:33

 


  Mina nya stövlar som ska andvändas flitigt i helgen!

Pris: minns inte om de va 499 eller 599

Vart: Skopunkten

Klackhöjd: 8,5 cm

Jag ääälskar dom!

Av Maria - 28 januari 2010 14:59

Lasse svängde förbi och tog en promenad med mig. Blev runt 40 min. Va inte så värst kul att gå i snön men vi hade en del att prata om så de gick bra!

Nu har jag kört igång ordentligt med städningen. Fick för mig att gå lös på hela lägenheten och stor städa. Är väl inte allt för ofta jag gör de så tänkte att de kunde vara bra. Är precis klar med toaletten. Värsta stället, nu äre bara resten kvar.


Ska ha middagspaus senare och tvättstuga kl 18. Hann inte tvätta allt sist.

Förstår inte vart all tvätt kommer ifrån. Blir lika förvånad varje gång!


Nä här går de inte att sitta och slöa till!


Lasse å ja=)

 

Av Maria - 28 januari 2010 09:49

Sitta och stor böla åt ett program. Tittade klart på alla paradise hotel avsnitten och de blev ju inte bättre av att Cimon åkte ut. Jag ville att antingen Catja, Stefan  eller Cimon skulle vinna. Pontus förstår jag mig inte riktigt på..Han går ju bara runt.

Är han där av nån spec anledning som man får veta sen? Eller är han sådär..

De kommer nog märkas..


Ska dra mig ur sängen nu. Måste snart gå och handla. Börjar bli liiite hungrig känner jag.

De är lika bra att gå på affären nu medans de är nyplogat och man kan ta sig fram..

Vill helst inte gå ut på hela dagen..

Av Maria - 28 januari 2010 06:45

Vaknade alldeles för tidigt. Snöar gör de fortfarande..

Håller på att titta på pardise hotel avsnitten nu, började stor böla när Stefan åkte ut.

Han är såååå snygg!

De blir spännande nu när finalen närmar sig. Längtar!


Ska kika klart på de och försöka sova liite till.

Vi hörs lite senare. Ska fixa bild på mina nya stövlar ochså!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards