~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Maria - 30 januari 2010 17:10

  Outfitsen är fixade, sminket är på och drickan ligger på kylning!

 Nu köööööööööör vi!

Av Maria - 30 januari 2010 14:00

De3 blev lite shopping idag. Sandra, Uffe, Lasse och jag åkte till Nacka Forum och gick runt. De blev ett par leggings, mascara, örhängen, lite från apoteket och snygga grå glansiga strumpbyxor till kvällens outfit. Vi käkade lite ochså.

Riktigt mysigt va de.


Nu blir de till att slappa lite tills kvällen. Ska på fest på Medborgarplatsen och sen zipper ikväll. Ska till Nicklas och Micke. 2 jätte söta killar jag träffat en hel del.

De blir nästan samma gäng som igår. Sandra, jag, Uffe och Lasse.


Nä nu ska jag vara lite social med Sandra!

Av Maria - 30 januari 2010 06:30

Hur beskriver man kvällen igår. Galen, mjaa de är nog ett bra ord! Rätt lyckad ochså.

Vi åkte till Hökarängen och festade med Uffe, Lasse, Marcus, Anton och Herr Bardoun.

Fast jag inte va nyktraste kossan i hagen så blev de en hel del dans och lite annat hihi

Har liiiite ont i halsen. Sjöng ju så hela huset lär ju inte fått sova mycke moahaha

De är ju så kul att sjunga när man druckit av nån knepig anledning.


Va gris trött nät vi skulle hem. Höll på att somna på tunnelbanestationen men vi tog oss hem iaf. Har sovit 2,5 timme och är visst jätte pigg. Undra hur pigg man kommer vara senare idag. De får nog bli en powernap innan de börjas festas ikväll.

De blir föris med Uffe och Lasse och sedan ZIPPER! Vårat lördags place.


Är lite smått hungrig. Undra om man ska gräva fram nåt å äta karnse?

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards