~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Maria - 25 januari 2010 17:14

Jag ska inte åka utan ska följa me lillbror till isplansgrejjen och hänga med han där en sväng medans han åker lite.


Sandra och Maddi var förbi innan idag. Mycket trevligt. Blev te drickande och massa surrande hihi

Sandra kommer ju till mig om 4 dagar. tjohoo!


I morrn är sista dagen här. Nåt som är väldigt skönt. Åker hem på onsdag kl 12 så är hemma runt 4 snåret. Lagomt och bra.

Torsdagen ska ägnas åt tvätt och städ. Bläää Inge kul men ja får tänka på helgens festligheter så blir de nog lättare hihi


Nä nu måste jag klä på mig!

Av Maria - 25 januari 2010 11:26

Sov som en sessa i natt. Vaknade nångång av att katten ville komma in till mig.

Han har fastnat vid mig typ. Vart jag än går så kommer han efter och stryker sg på mitt ben. Sitter jag vid datorn så hoppar han upp i knät på mig. Inget jag gillar direkt.

Har fått lite fina utslag på armarna så nu får han vänta i syrrans rum medans jag sitter här en snabbis.

Läser lite bloggar och kollar lite bilder på bdb.


Ska träffa Sandra och Madde idag. Madde har jag inte sett sen kvällen innan jag flyttade ner. 3 April, så de är ett tag sen. Ska bli såååå kul hihi


Måste gå och göra mig iordning nu så man inte skrämmer ihjäl stackarna när dom kommer!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards