~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Maria - 20 januari 2010 20:49

Idag har inte varit nån riktigt bra dag. Har bara varit trött och seg.

Fick dock allt tvättat. Tänkte städa ochså men jag sket i det. Orkade inte bry mig.

Ska hoppa i säng nu och kika på allra första Harry Potter filmen.

Var år och dagar sen jag såg den. Ska sova länge i morrn (försöka iaf) sen blir de en snabbis till stan. Man lär väl få ta med matsäck och tält till banken för de lär ju ta sin lilla tid. jaja..Nu blir de film iaf!


God natt och sov så gott!

Av Maria - 20 januari 2010 16:27

Joo igår var jag ju med Marcus och Anton. Vi fick för oss att vi skulle åka och titta på hus. Sånna där galet stora och galet dyra hus. Jag fick köra från mig och ut på Gärdet ochså åkte vi runt ett tag. Jag älskar Marcus bil. Liten, tok söt och jätte enkel att köra.

Vi åkte runt med ögon som stog rätt ut när vi kikade på husen. Jag fattar inte vad man ska med sååå stora hus till. De är ju lite små sjukt men dom är riktigt fina!


Imorgon blir de ingen tränign. Ska ta sovmorgon. Pratade med pappi och så fort mitt medlemskap gått ut på de här snusk gymmet så ska jag byta. Jag trivs mindre och mindre för varje gång jag går dit.. Ska bara hitta nåt som känns bra där de är vettiga priser och som inte ligger för långt bort. Vi får se.


Ska åka in till stan och fixa banken. Har sagt de ett par dagar nu men i morrn SKA jag göra de. Sen ska jag fixa en neccesär ochså. Ska göra en nagel-fix neccesär som jag kan ha med i väskan när jag ska nånstan   


Nu ska jag titta på paradise hotell avsnitten och känna mig lite duktig för all tvätt är klar thihi

Av Maria - 20 januari 2010 12:46

Världens mysigaste butik! Kikade lite på deras hemsida (Systerlycklig.se) och drömde lite..


Hittade:

En kudden (jag vill ha hihi)

Super söt prickig grill.

Jätte mysigt överkast

Badpärlor

Ett jätte gulligt make up set. Blev kär i asken!

 

Av Maria - 20 januari 2010 10:31

När klockan ringde i morse 06.45 så stängde jag av och sov till kvart över 8.

Masade mig upp och pep iväg till gymmet. Var så sjukt trött när jag gick dit så att jag ens gick va riktigt bra!

Ska tvätta 11-15 så dagen går ju iaf. Har en hel del som måste tvättas så jag är glad att jag för engågngs skull fick den lite längre tiden.


Ska köra igång nu så jag får med allt som ska tvättas!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards