~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Maria - 31 januari 2010 16:52

Vi drog till Chili pizza och handlade mat runt halv 12 snåret i förmiddags. Något sega och min fot var inte riktigt med heller kände jag. AJAJAJ!

De blev pizza för Sandra och pasta för mig med skinksås! Så galet gott va de.

Eftermaten så tvärdäckade vi i sängen i typ 3 timmar. Så galet skönt va de ochså!

Jag älskar att sova på dagen, de finns inge bättre än de.


Nu ska vi börja göra oss klar    Ikväll ska vi på Patricia. De blir mat och sen lär vi göra en sväng om på dansgolvet ochså! De blir oxfilé för mig vet jag iaf! hihi



Jag bjuder på en liten bra låt  

Av Maria - 31 januari 2010 10:03

Igår blev de för, förfest hos Uffe och Lasse. Marcus, Hans mamma, hennes nya kille och Anton kom över en snabbis innan vi skulle dra. Dom skulle med samma tunnelbana som oss så vi gjorde sällskap. Vi åkte till Medborgarplatsen på rätta förfesten hos Micke och Nicklas. Va lite folk där. De dracks och surrades oc runt halv 12 snåret på kvällen drog vi till Zipper. Lika bra drag som vanligt. Sprang på några bekanta ansikten så de va ju kul!


I fredags lyckades jag stuka foten. Kunde inte gå utan skor utan fick ha på mig mina 8 cm stövlar för att kunna gå utan att de gjorde ont. Knepigt va?

Så fort jag tog av mig stöveln så gjorde de as ont men så fort den kom på så gick de bra.

Kunde dansa till runt 3 snåret i natt utab problem sen när jag kom hem och fick ab mig skon så är heela foten alldeles svullen. Hoppsan..

Nu har de gått ner lite iaf en de gör galet ont.

Ska pilla i mig en alvedon och lägga mig ett tag igen.

Ikväll ska vi på Patricia. Jag har fixat bord åt oss där så vi ska käka lite ochså.

Sen får vi se hur foten mår, om vi kan stanna ett tag eller om vi får åka hem.

Ska ta de lungt heeela dagen!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards