~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Maria - 29 januari 2010 11:03

Nu är Sandra här. Vi drog till ica direkt och köpte baguetter och kyckling och curry röra som vi tröck i oss så fort vi kom hem.

Ska ner på stan strax, måste bara lägga till håret och ansiktet först hihi

Vi ska börja i stan och sen gå upp mot Söder. Jag ska på mitt favvis gina på Götgatan och försöka fynda nåt. Ska köpa lite smycken iaf vet jag. Wiiii


Måste kila!

Av Maria - 29 januari 2010 05:58

Inatt har jag bara drömmt tok. De har varit lite Hostel över de hela.

Ni vet skräckfilmen? Kroppsdelar har huggits av, blodet har sprutat och människor varit galna. Tur så drömde jag inte om nån jag känner.

Vaknade lite över 5 kallsvettig och visste inte vart jag var. De tog ett tag innan jag fick

tillbaka andningen. Blev för pigg så kunde inte somna om.

De är bara 2,5 timme kvar tills Sandra kommer så jag klev upp och håller på att små

grejja lite. Ska åka till Centralen runt 8 snåret.

Tänkte få i nått i magen och sen torka golven. Glömde bort i igår när jag höll på att städa. De är inte ofta man gör sånt 6 på morgonen haha


Vi höres lite senare!

Puss

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards