~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Maria - 9 januari 2010 18:19

Att jag inte ska göra nåt en lördag. Nu håller jag på att göra mig iordning för en kväll med Uffe och Lasse. Ska till dom, dricka drinkar och försöka vinna över Lasse i Buzz.

Något som är skitsvårt för han viller Alltid. Ska ändra på de ikväll.

Sen får vi se vart kvällen slutar. Förhoppningsvis på Zippers dansgolv hihi

Allt brukar kunna hända när jag är med Uffe och Lasse så jagt ser fram emot en skit bra kväll!


Lämnar er med en as bra Britney låt

Cinderella heter den.

¨

Av Maria - 9 januari 2010 14:54

Jag vaknade nu..Var upp en sväng i morse men va lite seg. La mig och skulle kolla på

Satc men somnade. Vaknade  kl 14 men somnade 45 min till. Sköööön dag!

Tänker inte göra nåt spec alls idag.


Ska snart masa iväg till ica, åt bara en macka i morse så lite hungrig är man..

Av Maria - 9 januari 2010 09:14

Igår började kvällen hos Daniel Alm. Träffade lite nya människor, lyssnade på bra musik och startade kvällen. Runt 9 drog vi vidare till Jojjes lokal. Jätte mysig på Kungsholmen.


Där bjöds de på snittar och vin.

Beatrice Ask, justitieminister var ochså där. De kom bra med folk.

När vi skulle sjunga för Jojje så hördes de nog rätt bra hihi

Pratade väldigt mycke, åt och drack.

Runt 12 snåret drog Uffe, lasse och jag till Mc donalds och käkade lite

Ikväll blir de karnse Zipper men jag vet inte.

Bilder från gårdagen finns nu på

littlecandygirl.bilddagboken.se

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards