~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Maria - 23 januari 2010 08:48

De blev ingen update igår som de karnse märktes.

Jag pratade med pappa på onsdag morgon och han sa att han inte kunde komma ner till mig förrns slutet på mars/början av april eller med lite otur i maj för han kommer jobba så knepigt.

Då sa han att han va ledig den här helgen och frågade om jag kunde komma,

annars kunde de dröjja tills vi sågs nästa gång. Jag har ju endå inget för mig på dagarna så igår halv 8 åkte jag upp. Sov hos mamma i natt och idag åker jag till pappa.


Vi ska till birsta idag. Jag behöver lite små grejjer sen blir de hemma mys.

Har ingen dator med mig så jag skriver i morrn när jag är tillbaka hos mammi.


Jo btw Sandra, jag har inga pengar på mobilen men jag har fått dina sms  


Måste äta frukost nu!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards