~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Maria - 13 januari 2010 20:07

När man inte blev som man skulle.

Har vart och fikat med Marcus och Anton. De började med att dom skulle sola men de va sån lång tid kvar tills de fanns ledigt solarium så vi tänkte att vi åker till Stinas Café och fikar lite. Grejjen var bara att vi åkte runt typ halva stan innan vi kom fram.

Åkte vilse på nåt sätt. Samtidigt sjöng vi Abba och Britney låtar som gick på högsta volym på stereon. Vem behöver singstar? Anton var Dj och bytte skivor lite hit och dit.

Sång var väl inte de bästa för min hals men who cares, roligt va de hihi En Mucoangin på de här så blir de bra.


Väl framme så blev de sallad som Marcus svängde ihop åt oss. Sött!

Jag orkade inte så mycke så jag började leka lite med maten. Anton hängde ochså på. Så här blev hans :


En liten farbror på tallriken. Jag gjorde nåt abstrakt som jag sen mosade så de blev ingen bild på den haha

Sen säger Marcus, "har du hört att de varit inbrott?"

Jag: Har nån fått Benbrott?

Marcus: Nej IN-BROTT

Jag: Jahaaaaaaaaaaaaaa Inbrott nu är ja me hihi.

Batterier i hörapparaten va de!


Nä nu ska jag Baaada!  

Av Maria - 13 januari 2010 15:47

Eller nåt sånt. Håret är färgat. Blev skit bra. Jätte glansigt och riktigt bra brun färg.

H&M´s egna True Brown = Bäst!

Har städat och grejjat. Hade några små julgrejjer jag inte orkat bry mig i som fått åka bort nu.

Ska bara torka golven sen är ja fääärdig!


Sen ska jag träffa Marcus och Anton en sväng. Inte helt fel de! hihi

Av Maria - 13 januari 2010 13:21

Sitter med de i huvet nu. Samma färg, ska bara fixa utväxten. Så UGLY men nu ska den bort!

Tog mig en "liten" promenad och hamnade ända inne i stan. Kom hem med

örhängen, concealer, ansiktsmasker och hårfärg.

Ska städa lite sen. Tittade under sängen och såg att jag hade fått husdjur. BLÄÄ!

Dom blir inte långvariga. Så fort färgningen är klar så får dom hälsa på min gode vän damsugaren.

Måste fixa naglarna ochså. Några förläningar börjar bli lite risiga så ska byta ut dom

sen får vi se vad som händer.

Halsen känner ja att jag har kvar iaf. Undra hur länge man ska ha ont i den..

Wää

Av Maria - 13 januari 2010 13:04

 

 Var in till stan och kikade och hittade denna. Såg okej ut på långt håll men inte när man kom närmare.

Plastig och inge skön alls att ha på sig. På rätt person kan den nog göra sig bra.


Pris: 499

Var: Din sko 

Klackhöjd: 10,5

Av Maria - 13 januari 2010 07:41

 

Hur galet snygg är inte den här? Svimmade nästan här vid datorn!

Kollade på edhardyshop.com. Såå mycke snygga grejjer!

Av Maria - 13 januari 2010 06:54

Vaknade kl 4 av att halsen gjorde skit ont. Kunde typ inte andas för de gjorde så ont.

De blev Mucoangin och te för att kunna sova vidare. Har vaknat av och till hela natten.

Är sjukt trött. Ska försöka ta mig ut idag iaf. Får lite cellskräcksfeeling annars.

De blir nog en lite promenad så man får "byta luft" lite.


Jag sitter och kollar på Paradise hotell. Är helt galen i programmet. De är egentligen inte ens bra men de är endå nåt som gör att de blir bra. Vet inte hur jag ska förklara.

De är sååå spännande!


Nu blir de lite fil så man får ner nåt i magen!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards