~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Maria - 15 januari 2010 18:46

Ska bege mig bort till Hökis snart och spendera kvällen där. Kommer bli riktigt bra!

Marcus och Anton ska komma förbi och hämta mig strax.

Måste fixa håååret hihi


Do you wanna die happy?

Madonna feat Lil Wayne  - Celebration

Av Maria - 15 januari 2010 12:32

Underbara Betnér!

"Girls, vi står i baren så spanar vi in långa mörka grabbs"

Av Maria - 15 januari 2010 11:35

Jag höll på att fryssa ihjäl så hoppade i ett rosa glittrigt bad. En bra belöning efter dagens träning tyckte jag.

Ben och mage fick sig en omgång. Är väldans nöjd över träningsinsatsen den här veckan så ska snart kika över till ica och köpa lite nötter och sånt.

Sitter och nördar lite med Spotify nu. De måste vara världens bästa grejj!

Syrran skaffade de igår och blev helt tokig i de.

Nästan allt i musik väg finns ju där. Så underbart!


Nä ska hitta nå kläder och bege mig ut!

Av Maria - 15 januari 2010 10:25

Hej! Hur klarar du dig ekonomiskt när du inte jobbar på dagarna? Emma


Svar: Tack vare världens bästa föräldrar så är ekonomin inte så värst stort problem.

Sen när jag är ute och shoppar eller nåt så blir de oftast väldigt billigt och utelivet

sponsras ochså av föräldrar=)

Nu ska jag börja spara. Ordentligt, inte slösa på massa onödigt.

Kors i taket hihi 


 

Av Maria - 15 januari 2010 08:00

Sitter och äter lite frukt innan jag ska dra iväg till gymmet. Ska ju träffa Crille och Hasse där runt halv 9.

Ska ge benen en omgång idag. Ska bli riktigt skönt!

Har ju min promenad dit och hem ochså som sammanlagt är på 40 min.

Man blit uppvärmd på vägen dit och lugnt och nervarvad på vägen hem.


Oj, klockan går. Måste springa!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards