~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Maria - 21 januari 2010 16:32

Jag älskade Eva och Adam när jag var mindre. Satt och pratade med syrran i telefon och vi grejjade med låtar på youtube och då hamnade vi på Shebang - Romeo.

Låten som var till Eva och Adam filmen. Både låten och filmen är riktigt bra!

Av Maria - 21 januari 2010 08:20
Sen en tid tillbaka har jag varit tyst
Och försökt att känna efter hur det känns
Ja man gör som alla andra och försöker att bli van
Men jag har tröttnat på att vara likadan

Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag
Och försökt att vara nån till lags
Ja man kämpar för en plats som passar både här och där
Och snart har man glömt vem man är


Melissa Horn - Sen en tid tillbaka <-- Så bra!
Av Maria - 21 januari 2010 07:39

Har vaknat säkert en gång i timmen hela natten. Är fortfarande lika trött. Undra vad de är frågan om..Kroppen orkar inte röra sig, de känns jätte knepigt.

Ligger i sängen och glor på Sally nu och äter lite frukost.

Har ett chai sug som inte är av denna värld. Ska fixa de så fort jag kommer in till stan.

Ska promenera in eftersom jag inte ska träna nåt idag.

De blir en bra promenix på 7 km typ.


Ska masa mig upp och hoppa in i dushen så man får igång den här dagen.

 

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards