~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Maria - 10 januari 2010 21:05

Idag va inte nån sån där super dag inte. Har vart irriterad på typ allt. Tittade ut igenom fönstret och såg att de snöade. Den här skit årstiden verkar aldrig ta slut.

Halt och kallt. Hur folk kan tycka de är kul fattar inte jag.


Sov inte mycke i natt så har sovit desto mer idag istället. Vaknade 10 min innan " I en annan del av Köping" började. Ska snart fortsätta sovandet.

I morgon blir de träning iaf. Ska bli väldans skönt. Har ställt klockan kvart över sju.

Brukar vara där till halv 9. Då öppnar dom och de brukar vara väldigt lite folk där så man får vara ifred lite.


Nä nu sover ja vidare. Hörs i morrn!

Av Maria - 10 januari 2010 09:42

Gårdagen vart så sjuukt bra!

Jag åkte till Uffe och Lasse runt 7 snåret. Lasse va min bartender för kvällen och

såg till att glaset var fullt hela tiden. Jag körde stadigt på vin och sprite.

Vi spelade Buzz och jag VANN över Lasse moahaha Sa ju att ja skulle göra de thihi

Nicklas vart ochså med. Riktigt roligt!

Uffe kom ut med Baleys eller hur de stavas så de slank ochså ner.


Senare på kvällskvisten kom Marcus och Anton ochså. Vi sjukade oss, drack och hade skit kul. Runt 12 så var Marcus jätte söt och körde in mig, Uffe och Lasse till Zipper, där vi ägde dansgolvet till stängning. Träffade jätte mycke folk som man ser sällan.

Dansade en hel del med Micke och Nicklas (en annan Nicklas), Två jätte söta killar

som ska ha 60 års fest med 50-tals tema. Ena fyller 35 och andra 25 så de blir nog riktigt kul. De är inte förrns i slutet på februari så man hinner jobba på en outfit till dess.


När vi  skulle hem sen på kvällen så kom söt Marcus och Anton och hämtade oss på Zipper så vi slapp åka tunnelbana hem. Riktigt gulligt av dom!


Jag somnade vid halv 5 och vaknade kl 8. Man lär ju bli lagomt seg idag.

Ska till Uffe och Lasse sen och hämta lite kvar glömda grejjer.

Nu ska jag kolla på Satc hihi Min drog

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards