~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Maria - 14 januari 2010 20:50

Har pratar med pappi och han kommer ner igen. Happy Me!

De blir nångång i Februari. Han ska försöka få en lägenhet via jobbet men de va rätt nyligen han hade en så de är inte säkert att vi får den, annars blir de nog hotell.

Jag försöker övertala han att vara här men han vill bo inne i stan. Något som jag inte tackar nej till direkt. Hotell är ju inte helt fel hihi Jag hoppas på de iaf.

De är tur jag kommer få ner möbler. Måste ha en byrå för ja ska handla kläder med pappi och de går inte in ett endaste litet linne i garderoben så att få ner min byrå och lite sånt blir jätte bra.


Ska ha lite movie night tänkte jag. I morrn är de ju träning så ska upp kl 7. Tjohej.

Är galet taggad måste jag säga.

Nu ska jag in i filmens vääärld!


God Natt

Av Maria - 14 januari 2010 18:46

Åkte till staden en sväng och fördrev lite tid, orkade inte göra nån mat så köpte med mig från Sandy´s. Vad gjorde jag utan dom?

Nåt annat spännande fick jag inte med mig hem. De blev en kika runt dag plus Chai.

Å jösses va gott de va. Har inte druckit de sen jag var hos mammi och de va ju innan jul nångång typ.

Jag gick till mitt "stammis ställe". Där är dom alltid trevliga och hälsar innan man ens klivit innan för dörren, frågar hur de är och sånt. Dom är hel mysiga dom som jobbar där!


Jag tog en liten powernap som var aldeles för lång, 2,5 timme tro jag.

Måste somna i tid ikväll. Ska träffa Crille och Hasse i morrn på gymmet halv 9.

Wiii!!


En låt som jag blivigt mer eller mindre galen i är: Madonna feat Lil Wayne - Revolver.

Lyssna på den! Den är så grymt bra!


Nu ska jag svänga ihop en försenad middag. Nudlar och hårdbröd! Kulinariskt nåt så fruktansvärt

Av Maria - 14 januari 2010 13:55

 

De här är nog de hemskaste jag sett! Hur tänkte dom här?

Pris: 499 Kr (!!!!!) Skulle inte ens ta den om dom gav bort den

Vart: Din sko

Klackhöjd: 9,5 cm

Vad tycks?

Av Maria - 14 januari 2010 10:34

Träningen är avklarad. Crille och Hasse var ochså där så vi gav rygg och axlar en omgång. Sen cyklade jag och körde en sväng på crosstrainern så nu kan man slappa med gott samvete. I morgon ska vi köra igen!

Nu ska jag sjunka ner i badet med en Lush bomd och Veckorevyn sen

får vi se vart dagen tar vägen!

Av Maria - 14 januari 2010 07:40

Äntligen har de slutat göra ont i halsen! Wohoo! hihi

Ska snart dra iväg och träna lite så man får igång den här dagen ordentligt.

De jag ska göra först av allt är att äta, nu kan man göra de utan att trycka i sig massa mucoangin. Lovely!


Nä ska börja göra mig klar nu

 

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards