~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Maria - 17 januari 2010 22:21
Du ville träffa mig i veckan
Det var nån dag som passa dig
Du tog förgivet att jag kunde
Men du glömde fråga mig
Du flyger högre än oss andra
De får se upp varenda gång
Först när du tar dig ner på jorden
Först då kan jag va din vän



Melissa Horn - Med ena foten utanför
Av Maria - 17 januari 2010 19:56


Idag har de varit segt. Var hemma runt 4 i morse och kunde inte sova. Har små sovit hela dan, kollat på film, lyssnat på musik och varit allmänt osocial.

Skönt va de!

Nu inväntar jag i en annan del av köping sen blir de ett bad och sen ska jag soova.

Imorgon blir de träning igen.


Jag lämnar er med denna galet underbara låt! Jordin Sparks - One step at the time

When you can't wait any longer (you can't wait)
But there's no end in time (when you need to find the strength)
It's your faith that makes you stronger (the only way we get there)
The only way we get there
Is one step at a time


God natt!



Av Maria - 17 januari 2010 13:36

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Näe huga:P
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja
3. Vad åt du senast? Nötter
4. Har du fått någon komplimang idag? nja inte idag men inatt;)
5. Har du varit med i en rättegång? Nej
6. Är du polare med grannarna? Näe.
7. Vilka länder har du bott i? Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Igår till Notholmen,tyresö slott
9. Har du haft en stalker? Det tror jag inte
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Petter vet jag att en hette men den andra kommer jag inte ihåg
11. Hur bra är din syn? Perfekt
12. Var är dina syskon just nu? Har ingen aning. nånstans i mammas hus 40 mil härifrån
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Oj, ja kommer inte ihåg:P
14. Vem ringde dig senast? Mamma
15. Vilken tid gick du upp imorse? för tidigt
16. Vad ska du göra i helgen? De jag har gjort är vart ute och grillat och festat
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Vi karnse kommer vid 22"
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Andrés Esteche Inatt:P
19. Vad finns i din bakficka? Har ingen
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Stog på Zippers dansgolv
21. Vad är det första du gör på morgonen? Äter;P
22. Vad ska du göra efter det här? titta på Bedtime stories och förhoppningsvis sova lite och äta middag lite senare

Av Maria - 17 januari 2010 12:44

Sex and the city nörd som man är så är jag ochså ett stort fan av musiken.

Jennifer Hudson - All dressed in love

Hon är ju även med i Filmen. Hon är så galet bra!

Nu!

Av Maria - 17 januari 2010 12:03

Nuså är bilderna fixade.

Som vanligt finns dom på http://littlecandygirl.bilddagboken.se/p/main.html?

Kommentera gärna!

 

Av Maria - 17 januari 2010 09:45

Igår blev de ju grillning. Ut i skogen bland träd, fågelkvitter och snö.

Jag, Uffe, Lasse, Stina, Nicklas och Crille drog iväg till Notholmen.

Var där i sommras ochså. Mysigt ställe de.

Jag, Uffe och Lasse åkte en bil. Vi kom fram först och började med elden.

Lyckades inte så riktigt bra från början. Jag var nån form utan hejjarklack medans killarna stog och grejjade med vass, papper, ved och eld.

När resten av gänget kom tog sig äntligen elden så vi grillade korv och drack varm choklad och var lite naturiga. Trevligt var de!


Vi satt där rätt länge. Uffe och Lasse hade sov säckar som vi satt pål.

De enda som va lite kul var att alla såg så jätte seriösa ut med sina outfits.

Lite vildmark typ ochså kommer jag i leggings, stövlar, jackan med pälsen på och min topshop halsduk, smink och fixat hår.

Ni kommer förstå sen när jag fixat bilderna haha


När vi var klara där ute åkte jag med Uffe och Lasse hem.

De blev buzz spelande och korvstroganoffs ätande och Vin.

Uffe var vääääldigt tydlig med att han verkligen INTE skulle gå ut ikväll.

Gissa vilka 3 som ägde Zippers dansgolv i natt?

Tjhooooo

Jag somnade halv 6 i morse tro jag och vaknade alldeles för tidigt..

Ska snart kila iväg till ica och köpa frukost!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards