~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Maria - 8 januari 2010 18:28

Är klar för kvällen. Vi ska börja hos Daniel Alm och sedan vidare till Jojjes fest.

Tror de kommer bli en riktigt rolig kväll!


De blev min rosa klänning, svart bolero med guldglitter, jetset klocka och svarta stövlar.

Taggad till tusen!

 

Av Maria - 8 januari 2010 13:30

De blev en tur på staden idag ochså. Skulle vara hurtig och gå in men när jag kom till Skanstull var jag nästan blå av ihjälfrysning så de blev tunnelbana därifrån. 

Strosade runt och kikade på skor i typ 2,5 timme. Underbart! Tyvärr så fick inga följa med hem.


Idag har jag tvätt-tid. Blir lite stressigt, har tid till kl 18 och festen jag ska på börjar kl 19. Jag tvättar de viktigaste så får ja fixa en ny tid till nästa vecka. Måste

ju hitta göra mig iordning ochså. Ska börja runt kl 16. Outfiten är klar,

de är håret och sminket som de ska grejjas med och de brukar ju ta sin tid.


Ska ordna de som ska tvättas så de bara är å springa ner i tvättis sen!

Nån som ska hitta på nåt skojj ikväll?

Av Maria - 8 januari 2010 07:30

Har suuper ont i magen..Blir ingen träning idag heller. Ska försöka mig på en lång promenad senare när de förhoppningsvis inte gör lika ont.

Nu blir de Satc och äta frukost. Hur lyckas man äta frukost liggande?

Gör minst ont om ja ligger på sidan..

Undra vad de är som gör så ont..

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards