~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Maria - 11 januari 2010 16:25

Är inne på sista avsnittet på Satc boxen nu. Jag blir alltid lika rörd när Carrie avslöjar att hon ska flytta. Jag kom på mig själv sitta och snyfta lite.

I filmen så stor tjuter ja oftast när Mr Big gör som han gör mot Carrie.

Känslig-mjaa karnse de.

Satc och Titanic är nog de enda i filmväg jag kunnat börja gråta till.

De finns säkert nån fler film men jag kommer inte på de nu..


Ska se klart och sen fundera på nån middag som är lite enkel och går snabbt att göra.

Av Maria - 11 januari 2010 12:10

Har dushat, ätit och små städat lite. Funderar nästan på att gå ut en sväng i de här fiiina vädret. De snöade när jag vaknade. Mini mini flingor men nu är de klar blå himmel, solen skiner och de är helt okej temperatur.

En promenad till stan karnse. Eller en sväng runt området där jag bor.


Jag såg I en annan del av köping igår. Jag hoppas de går bra för Linda och Mats.

Dom är ju så söta tillsammans.

Ikväll börjar halv 8 hos mig igen efter uppehållet. Blir bra de! Helge Skoog får en alltid att dra på smilbanden hihi


Nä ut va de!

Av Maria - 11 januari 2010 07:44

Efter gårdagens irriterade humör så känns de toppen idag!

Har precis laddat Ipoden med ny tränings musik så de kommer bli rikigt kul att träna idag.

Ska börja traska iväg snart. Håller på att få i mig en mkt god smoothie gjort på hallon och massa annat gotta.


Vad som händer idag har jag ingen aning om. Tar dagen lite som den kommer.

Nä nu ska jag kila iväg.


Dima Bilan - Belive

Eurivision vinnare 2008

Sen är han ju galet het ochså hihi

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards