~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Maria - 5 januari 2010 18:29

Dagarna bara åker förbi. Galet snabbt. Man hinner ju ingenting.

Har hittat en film ja vill se. "Har du hört ryktet om Morgans?" med Hugh Grant och

Sarah Jessica Parker. Den har premiär snart. VILL SE! Ska ordna de på nåt vis.


Nu väntar ja på Marcus och Anton. Vi ska mysa lite ikväll. Trevligt värre!

Av Maria - 5 januari 2010 17:04

Tiffany i Stockholm med Gun. Såå roligt!

"Gun, kugen har köpt hembränt"





Av Maria - 5 januari 2010 15:23

Alexandra Burke  Feat Flo-Rida - Bad Boys

Bara sååån bra låt!

Yeah the bad boys are always catching my eye
(Ooh Way, Ooh Wah)
I said the bad boys are always spinning my mind
(Ooh Way, Ooh Wah)
Even though I know they're no good for me
It's the risk I take for the chemistry
With the bad boys always catching my eye
(Ooh Way, Ooh Way, Ooh Wah)
Oooooh, bad boys

Av Maria - 5 januari 2010 13:34

Min lillebror ringde och sa att han och jag ska gå på Babsans och After Darks Show 9 April. Gissa om jag LÄNGTGAR!  Dom 2 bästa i samma show. Åhh.

Vi har fått platsen Längst fram på parkett eller va de hetter.

De kommer bli såå bra hihi


Shopping turen gick bra. Fick hem lite små grejjer. Dock inga gardiner men ja ska gräva lite i mina 2 kartonger som jag har för där i vet jag att de ska finnas lite smått och gott.

Ska även städa. Skulle gjort de igår men de blev aldrig av riktigt.

Nu kör vi!  

Av Maria - 5 januari 2010 08:05

Idag blir de en tur dit. Ska på Ikea och Rusta. Måste ha lite små grejjer hem.

Ska även försöka hitta gardiner till sovrummet. Eftersom jag vavknade så tidigt så väntar jag nog inte allt för länge med att  åka. De tar ju runt 45 min att åka.

Jag åker kollektivt, tvärbana, tunnelbana å buss. Yeiii


Ska hoppsa in i duschen, sen hitta nåt vettigt att ha på sig.


Jag skriver sen när jag är hemma igen!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards