~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Maria - 4 januari 2010 20:56

Såååå bra!

Nån mer som tycker de?

Av Maria - 4 januari 2010 19:27

Jag vet inte hur många gånger jag tittat på den här videon, bir aldrig less.

Han är ju så underbart söt så ja smäller av! Sen ögonbrynen på slutet, så charmig!

Av Maria - 4 januari 2010 16:46

Marcus och Anton (Marcus nya booooyfrieeend) kikade in en sväng och drack lite te.

Sen åkte jag med dom till Mc donalds i Sköndal. Dom åt, jag snodde strips och vi diggade Abba på högsta volym. "ring, ring why don´t you give me a call. lalalala" Inte helt fel!

Dom små minigrisarna ska åka på kryssning ikväll. Kom dom på förrut idag.

Marcus och jag bestämde att vi ska ha en myskväll snarast möjligt.

Våra abstinenser klara inte mer snart! Jag har såån Marcus abstinens!

De ska vi fixa wiiii hihi


Jag har släng ner julgardinerna i vardagsrummet nu och satt upp nya + ny lampa som är jätte söt.


Nu ska jag tillsammans med "Radio 107,5 Stockholms enda dansgolv" fortsätta att grejja här hemma så de blir nån ordning. Ser mest ut som en tornado svept ett varv här.


Av Maria - 4 januari 2010 11:41

Jag har fått en förmåga att fastna med håret Överallt.

När vi satt i bilen på vägen ner hit så lyckades ja fastna i ett pennfodral som låg på sätet. Syrran fick hjälpa mig loss. Härom dagen fastnade håret i ett dvd fodral.

Gjorde as ont, igår trasslade jag in mig i borsten. Höll på att bli skallig.

Idag fastnade jag i mobilen. Tro mig, de är sant!

Jag har skjutlucka och hade på nåt vid håret ivägen  så de fastnade när jagt sköt igen luckan. Nu är inte mitt hår så jätte långt. Typ axlarna  så ja förstår inte hur jag lyckas riktigt. Ja vet, de låter som rena skämtet å ja önskar att de va de.

Men men, man roar väl alltid nån!


Alla har vi våra specialiteér

 

Av Maria - 4 januari 2010 10:00

Japp, idag ryker stjärnor å allt annat jultok ut. Är så less på allt de där nu.

Har fått lite nya grejjer ja ska fixa me idag. Gardiner, lampor och lite sånt.

Tänkte passa på att städa lite ochså.


Lillbror fyller år på torsdag så ska åka till stan och titta på nåt roligt kort att skicka upp.

Mina julkort blev en succé!  Dom har riktigt bra på In och Finn för dom som är lite mindre.


Nu blir de till att stoppa nåt i magen. Gymmet gick as bra btw hihi


Hej då alla julsaker, vi ses i december!

Av Maria - 4 januari 2010 07:00

Är nyvaken och väldans pigg.

Ska styra stegen mot gymmet om en timme. Äntligen riktig vardag igen!

Höll på att bli tokig på alla helger. Till slut visste jag inte vilken dag de va.

Nu blir de fil å flingor innan jag ska knalla iväg.

Skriver mer sen när jag är hemma igen.


Ciao

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards