~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Maria - 2 januari 2010 20:16

Klockan är kvart över 8 och jag sitter i mysbraller. När hände de en lördag i sthlm senast?  De va typ i september tro jag.

Ska spendera kvällen hemma. Känns jätte knepigt. Iställe för att komma hem 4 i morrn bitti så kommer jag sova på söta örat.

På fredag ska en kompis ha födelsedagsfest så de blir drag då istället.


Jag åkte aldrig till stan idag utan de blev en tur till Farsta centrum istället.

Ett jätte mysigt köpcentrum. Kom hem med mat och nagel grejjer. Aldrig fel!


Ska bada lite nu tänkte jag. Har fortfarande ingen micro så kan inte värma min rispåse så nu badar jag typ hela tiden. Fryer jämt och ständigt.

Ska sätta mig och fixa naglarna sen ochså tänkte jag.


Om inte annat så hörs vi i möra!


 

Av Maria - 2 januari 2010 10:05

Kissen hade dött inatt. Syrran hade varit uppe med han nästan hela natten. Han levde när hon gick och la sig så han måste ha dött på morgon kvisten. Nångång efter 4 i morse. Eftersom han va så gammal och så som han va dom sista dagarna så

var de ju bäst.

Han får de nog minst lika bra där som han haft de hos oss i 13 år.

De är ochså enda katten som jag trots min allergi har suttit och gosats med.

Dock väääldigt sällan eftersom jag får så sjukt ont över hela kroppen av utslagen men för han så kunde de göra lite ont.

Finns ingen annan katt jag ens tänker peta på men de va nå spec me han.


sov gott nu sötploppen! (bilden är från förra vintern)

Av Maria - 2 januari 2010 09:20

Bara sååå bra låt!

Av Maria - 2 januari 2010 08:59

Har precis slagit upp mina små gröna. Jag funderar på om jag börjat drömma lite knepigt. När jag sov första natten hos mamma,  så visste jag inte vart jag var när jag vaknade så ja slog armen i väggen och höll på att ramla ur sängen.


Här hemma har ett element vid sängen och den där knoppen där man vrider för värme är vid huvet typ och rätt stor. Idag vaknade jag av att jag slog huvet iden och viftade med armarna. (knoppen är cirka 2 dm ovanför sängen)

Kan inte minnas att jag drömt nåt men ont gjorde de och ett rejält uppvaknande fick man. AJ!


Ska snart ringa mammi och se om kissen överlevt natten, sen blir de dushen, frukost och sen staaaaaaaaaaan! Wiiiii. Chai latte here i come!


Marcus drog till hudik igår me sin nya boyfriend. Vad ska man roa sig med i helgen då?

Kom tillbaka!!!!


Nä nu ska jag upp

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards