~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Maria - 3 januari 2010 18:54

Utan läppstift känner jag mig bar, naken, exposed, rädd, nervös.

Jag tycker hon är stört skön. Den som missat henne (hur man nu lyckats med de)

bara måste kolla in de här hihi  *Mums*

Av Maria - 3 januari 2010 16:53

Är utväxter. Varför färgar man inte bort dom? Man kan ju bara tona ochså.

De ser ju inte klokt ut när man har några cm annan färg i hårbotten. Jag färgar så fort jag märker minsta lilla att de börjar bliutväxt.

Ska hasta iväg till Hm i morgon och köpa färg. Dom har billig och bra om man köper deras egna märke.


Har preis kommit ur badet. Satte datorn på en stol utanför och kollade på Se upp för dårarna. Inte hela filmen dock för då hade man nog sett lite lustig ut när man klivit

upp å de vill ja inte.

Nu blir de te ochså ska jag se klart på filmen. Den är ju så skit rolig!

 

Av Maria - 3 januari 2010 13:25

Somnade om förrut, sov lite av och till fram till klockan 1. Kollade lite på true blood dom få gånger jag va vaken. Ska bege mig ut en sväng nu. Måste på ica en och handla lite som jag glömde igår och en tur på apoteket och köpa mer halstabletter.


De är nåt tok me halsen. Sen dagarna efter julafton har de gjort ont på bara högra sidan. Har aldrig varit med om de förrut. Riktigt ont ha de gjort men de har gått och prata och så men igår kväll lät ja inte klok.

Idag låter jag som vanligt igen men AJ vad ont de gör.


Börjar bli lite hungrig så ska försöka äta lite!

Av Maria - 3 januari 2010 08:27

Jag ÄLSKAR den videon! Hon är så galet braaa!


Är förövrigt nyvaken men tänker nog sova en stund till. De är ju söndag, slappaste dagen på hela veckan.

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards