~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under januari 2010

Av Maria - 28 januari 2010 16:33

 


  Mina nya stövlar som ska andvändas flitigt i helgen!

Pris: minns inte om de va 499 eller 599

Vart: Skopunkten

Klackhöjd: 8,5 cm

Jag ääälskar dom!

Av Maria - 28 januari 2010 14:59

Lasse svängde förbi och tog en promenad med mig. Blev runt 40 min. Va inte så värst kul att gå i snön men vi hade en del att prata om så de gick bra!

Nu har jag kört igång ordentligt med städningen. Fick för mig att gå lös på hela lägenheten och stor städa. Är väl inte allt för ofta jag gör de så tänkte att de kunde vara bra. Är precis klar med toaletten. Värsta stället, nu äre bara resten kvar.


Ska ha middagspaus senare och tvättstuga kl 18. Hann inte tvätta allt sist.

Förstår inte vart all tvätt kommer ifrån. Blir lika förvånad varje gång!


Nä här går de inte att sitta och slöa till!


Lasse å ja=)

 

Av Maria - 28 januari 2010 09:49

Sitta och stor böla åt ett program. Tittade klart på alla paradise hotel avsnitten och de blev ju inte bättre av att Cimon åkte ut. Jag ville att antingen Catja, Stefan  eller Cimon skulle vinna. Pontus förstår jag mig inte riktigt på..Han går ju bara runt.

Är han där av nån spec anledning som man får veta sen? Eller är han sådär..

De kommer nog märkas..


Ska dra mig ur sängen nu. Måste snart gå och handla. Börjar bli liiite hungrig känner jag.

De är lika bra att gå på affären nu medans de är nyplogat och man kan ta sig fram..

Vill helst inte gå ut på hela dagen..

Av Maria - 28 januari 2010 06:45

Vaknade alldeles för tidigt. Snöar gör de fortfarande..

Håller på att titta på pardise hotel avsnitten nu, började stor böla när Stefan åkte ut.

Han är såååå snygg!

De blir spännande nu när finalen närmar sig. Längtar!


Ska kika klart på de och försöka sova liite till.

Vi hörs lite senare. Ska fixa bild på mina nya stövlar ochså!

Av Maria - 27 januari 2010 17:47

Efter 2 timmars förseningar så är jag äntligen hemma. Fick åka buss från S-vall till Hudik pga nåt växelfel. Kom 30 min försent men tåget väntade på oss.

Åkte vidare, ännu mer växelfel. Trodde aldrig jag skulle komma hem.

De blev stopp lite här och där men vi kunde åka samma tåg iaf. Skönt de.

Skulle kommit till centralen 15.30 Vi kom 17.10


Kom hem halv 6, skulle få med mig min as tunga väska hem från tunnelbanan. De gick inte att dra den för de va alldeles för mycke snö så ja fick bära skiten ända hem. Jag har aldrig haft så tung packning nångång. Arg som ett bi kånkade jag hem den och sitter nu här blöt och lite små irriterad sen när jag såg Spotify ikonen på skrivbordet på datorn så kände jag hur glad jag blev hihi

På med musik, ska nu byta sockar och skynda iväg till lill affären brevid mig.

Jag orkar inte gå till ica i de här skit vädret och släpa hem massa kassar. Gör de i möra istället.


Ska inte lyfta ett finger ikväll! Sådeså!

Av Maria - 27 januari 2010 08:59

Idag åker jag hem. Gissa om de ska bli skönt. De går mig lite på nerverna att den här byn ska ligga så lågnt från stan. 5 mil utan för Sundsvall bor mammi. Uäääk!

Jag borde vara hemma runt 4 men som de snöar så blir jag lite fundersam på hur länge man blir sittandes på tåget. Jag hoppas jag kommer hem på utsatt tid.

Jag brottas fortfarande med väskan. Den går näästan att stänga nu. Hejja Hejja!


Ikväll tänker jag inte göra nånting. Ska spendera lite tid på Globen shopping sen måste jag handla mat. De är ju helt tomt i kylen nu.

Har packat ner lite serier jag ska låna så kvällen ska spenderas med dom.

One three hill och varuhuset bland annat. Kan förövrigt säga att varuhuset är riktigt bra!

Jag dissade de första gången jag såg de men nu när jag börjar komma in i de så är de riktigt spännande. Kan rekomendera den serien!


Nä ska försöka få nån ordning på väskan och äta lite så skriver ja igen när jag är hemma!


Puss Puss

 

Av Maria - 26 januari 2010 14:37

Ska börja kika på den serien. Såg ett avsnitt i julas när jag va hem men ja tyckte de va skit dåligt. Nu ska jag sätta mig och titta ordetligt. Jag älskar ju serier så jag hoppas den är bra. De finns ju typ 5 säsonger eller nåt så de finns ju och göra!


Om en timme kommer mina syskon hem från schoool. Vet inte riktigt va vi ska hitta på

sista kvällen. Dom kommer ju om 2-3 veckor till mig med lite möbler och små grejjer

så de dröjjer ju inte så länge till nästa gång vi ses. Rätt skönt!


Har lite väskproblem. Mina kläder jag fick av pappa och mina stövlar jag köpte

går inte riktigt ner. Jag får lägga mig på väskan eller nåt som väger typ SKIT MYCKE.

Jag och packning..


Nu ska jag parkera i soffan och kika på Varuhuset

 

Av Maria - 26 januari 2010 12:17

Har spenderat förmiddagen i förrådet och grävt i massa kartonger jag har här.

Hittade inte så mycke kul. De kom fram tavlor jag glömt att jag hade så de ska bli ordning på mina väggar ochså!

De kom fram en massa kläder ochså men de va bara gammalt och gammalt vill ja inte ha. Nytt och fräsht är mer min melodi thihi


Ska hjälpa mamma och skruva ihop nån möbel hon sett i en katalog som hon köpt bräder och sånt till. Kan bli intressant. De är sånna där brädor man kan få stickor i fingrarna av. Jag ska ta på mig dom tjockaste handskarna jag kan hitta  


De är sista dagen här idag. Om 24 timmar sitter jag på tåget hemmåt.

Ska bli väldigt skönt! Saknar alla människor och "öset" som är hemma.

De händer ju inte så värst mycke här..tyvärr..


Anyway om inte förr så höres vi senare

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards