~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under januari 2010

Av Maria - 7 januari 2010 09:49

Hon ringde nyss och sa att de va -34 grader. Helt sjukt. För nåt år sen hade de vart -36. Jag öppnade balkongdörren nyss och de var helt okej här ute. Kunde stå och spana

på lite folk utan problem. Vet inte hur många grader de är för har ingen mätgrejj.

Ska köpa en idag.


Idag ska jag till mitt Gina på Götgatan. De va ett tag sen ja va där nu så de ska bli kul.

Tänkte se om de finns nåt kul å köpa å fylla ut garderoben med. Får snart inte in minsta lilla t-shirt längre men de gö ingenting hihi


Ska tvätta kl 15 så är lite små stressad. Brukar ju kunna ta sin tid när jag är på gina ensam. Jösses!


Höres

Av Maria - 6 januari 2010 21:46

När vi sitter och har spelat klart Buzz så ringer Tomas och Nicklas.

Deras bil har stannat. Jag, Marcus och Anton åker till dom och ska hjälpa dom att putta på.

Nicklas och Tomas va så söta, dom hade varsin björn på huvet haha

En såndär mössa som man knäpper under hakan ochså är de massa pälslikande grejjs på den.

Tomas får styra bilen och Marcus springer vid passagerar dörren och vi 3 andra puttat på bak.

De såg nog lite kul ut med tanke på att vi var ett gäng små fjolliga små ploppar som

kom springandes med en bil haha

Jag skrattade lite när vi fick möte hihi

Snorhalt va de ochså men tillslut startade den så de gick ju bra.



De va inte den mössan men en sån typ så ni vet vad jag menat hihi SOO CUTE!

 

Av Maria - 6 januari 2010 21:27

En alkoholfri sådan ochså. Bra där!

Har varit hos Uffe och Lasse med Marcus och Anton. Spelat Buzz, typ roligaste spelet ever! Jag som hatar allt vad spel heter. Frådesport på tv:n med små dosor man håller i och svarar på frågorna med.  De va så sjukt kul!

Vi hade lite paus då vi svullade lite kladdkaka och drack te.


Är hemma igen, ska kika lite på True Blood och fixa träningsväskan.

Bara cirka en månad kvar tills jag ska göra nya lungtester så nu j*vlar blir de kondition i morgon på gymski. Testerna den här gången bara måste bli bättre än dom va sist!


Vi höres i möööra!

Sov gott på söta örat!

Av Maria - 6 januari 2010 17:56

10 favoriter:
Färg: Lila och Rosa
Mat: Har ingen direkt favvo mat längre
Band: artist, då är de Beyoncé
Film: Rallybrudar
Bok:
Sport: Ingen, sport är lite nördigt
Årstid: Sommaren lätt!
Veckodag: Jag älskar Lördagar.
Glassmak: Ben & Jeryrs citron sorbe åhh
Tid på dygnet: Jag gillar kvällarna, myyys

9 för tillfället:

Humör: Happy=)
Smak: Extra Professional :P
Kläder: leggings, linne och grå polo
Bakgrund: på datorn är de Bill Comptom
Nagellack: Ljust vita
Tid: 18.00
Omgivning: mitt lilla vardagsrum + Britney på högsta volym typ
Irritationsobjekt: None

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Nån på dagis, Gustav tro ja han harre
Screen name: Hm.. Det minns jag inte! hehe
Husdjur: En as söt hamster
Piercing: tog hål i öronen när ja va 8 och piercade näsan för 4 år sen
Förälskelse: de va i 1:an, asså lilla 1:an när man är 7 år. kommer dock inte ihåg vad han hette
Musik: de va väldigt blandat
Bil: har inte haft nån än
Kyss:  Nångång på gymnasiet

7 senaste:
Cigarett
: har aldrig provat. Så Äckligt
Mat: Nudlar
Dryck: Vatten
Biltur: nånstans med Marcus härom dan..hmm.. jo till sköndal på Mc donalds
Kyss: nån vecka sen
Spelad låt: Britney Spears - Cinderella
TV-program: Sex and the city

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nix
Brutit mot lagen: yes
Blivit arresterad: nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nepp
Kysst någon du inte känner: jajamen

5 nej tack:

Kläder: Allt som är brunt eller beige
Mat: Fisk
Musik: Techno och sånt -.-
Dryck: Dr pepper och kaffe
Personlighetsdrag: Falska

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Hade mys me goa grabbar
Du kan höra just nu: Mitt bytande av låt typ 100 gånger i minuten
Du inte kan leva utan: Familj, vänner och skor
Du gör när du har tråkigt: Flummar haha

3 personer:
Du verkligen litar på:  Mamma, Pappa, Marcus å Sandra. de blev 4 men de gö inge hihi
Du tycker om: Samma som ovan antar jag.
Du inte gillar: Säger inte. =P

2 val:
Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: Vår! Då fyller jag ju år. thihi

1 önskan: Att de blir sommar NU

Av Maria - 6 januari 2010 12:46

Städning är ju typ de tråkigaste som finns. En grejj som lättar lite är ju musik.

Jag kör alltid på max volym när jag sveper runt med skurkäppen.

Mina städlåtar är:

Tom Pulse - Cuando

Alexander Burke feat Flo-rida - Bad Boy

Taio Cruz - Break your heart

Britney Spears 3, womanizer, circus och Do something

Lady gaga - Bad romance

Eva Simons - Silly boy

Kesha - tik tok

Tinchy Stider - Number 1

Jordin Sparks - SOS

Cascada - bad boy


Dom låtarna kör jag idag. De varierar lite beroende på humör och sånt.

Lite mer drag i städningen blir de iaf! Tjohoo

 

Av Maria - 6 januari 2010 10:03

God morgon!

Att en tisdag kväll kunde bli så rolig va riktigt kul! Är fick lite hes efter allt sjungande men de är sånt man får ta hihi

Anton och jag satt och letade musik, de blev britney. Vi började sjunga med i

Im not a girl not yet a woman. Vi blev lite röda där i låten, vi började nästan gråta.

Så bra sjöng vi haha närå men de är nåt med den låten som är så bra!



Onsdag, vad händer idag? Marcus glömde lite grejjer här som han ska hämta så

vi får se vart dagen tar vägen.

Helst vill jag spola fram till 9:e april så jag får gå på Babsan och After dark showen.


De blev ingen städning igår heller så tänkte köra igång med de nu på engång så

de blir gjort!

Av Maria - 6 januari 2010 00:20

Har de så super mysigt! Nu är  de som de ska vara i sthlm igen. Marcus är hemma.

Jag, Marcus, Anton och en kille som heter Daniel dricker cider, sjunger och har allmänt as kul!

Har nog aldrig sjungit så mycke hemma nångång haha Brukar alltid sjunga på krogen för då hörs de mindre hihi


Ska fortsätta vara social nu!

God Natt gulltussar så hörs vi i morgon!

Av Maria - 5 januari 2010 18:29

Dagarna bara åker förbi. Galet snabbt. Man hinner ju ingenting.

Har hittat en film ja vill se. "Har du hört ryktet om Morgans?" med Hugh Grant och

Sarah Jessica Parker. Den har premiär snart. VILL SE! Ska ordna de på nåt vis.


Nu väntar ja på Marcus och Anton. Vi ska mysa lite ikväll. Trevligt värre!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards