~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under december 2009

Av Maria - 11 december 2009 10:27

Idag blev de en mil till på dessa obekväma cyklar på gymmet. Känner mig väldans nöjd med denna veckas tränings insatser. Nu är de ju inte bara cyklet utan rodd, crosstrainer och gåband ochså. Gör lite utav allt varje gång.

Idag tex så cyklade ja 1 mil, rodde 2 km och avslutade med 1 km promenad för att lugna ner mig lite.


Nu blir de dushen och sen ska jag nog åka till Liljeholmen en sväng. Deras

köpcentrum är ju så mysig!

Av Maria - 10 december 2009 18:53

Ja de tycker jag. Iaf om man ser till vad som händer med julkalendrarna.

Där går de utför!

Ni vet dom här som gick när man va lite.

Sunes Jul (1991), Pettsson och Findus (1993), Trolltider (1994), Jul i Kapernaum(1995), Mysteriet på Greveholm (1996),  Pelle Svanslös (1997) , När karusellerna sover (1998), Julens Hjältar(1999) och Kaspar i Nudådalen (2001)

Eller Knaster i Nudelskålen som pappa sa.  Där är mina favoriter! Vi har nästan alla på dvd så de är lite kul att kunna kika på dom ibland.


De va riktiga grejjer de!


19:12 Upate!

Jag glömde Ture Sventon (1989). Den är ju sååå bra!

Av Maria - 10 december 2009 18:37

Den här dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. När jag hade badat klart

så tvär slocknade jag i sängen. Väldans frusen och så sjuukt trött har jag nog aldrig vart. Vaknade ett par gånger men hann bara öppna ögonen sen så slockade jag igen.

Hela kroppen är beter sig lite skumt.


I morrn ska jag gå och träna iaf. Jag lät kroppen vila efter min cykel tur igår som blev liite längre än jag tänkt mig.


Skickade precis in min sista tandvårdsuppgift. Såå skönt!


Ikväll sak jag ha en hemma mys kväll för mig själv. De  va rätt länge sen så

de ska faktiskt bli riktigt skönt.

De blev ingen middag idag så ska gräva fram nå vettigt att stoppa i magen!

Av Maria - 10 december 2009 14:39

Fick lite julfeeling när jag stog och slog in julklapparna och tyckte de skulle bli lite kul

me jul å sånt. Sen gjorde jag misstaget att titta ut igenom fönstret.

Där åkte den feelingen iväg..

På lördag är de glögg/förfest kväll hos Uffe och Lasse. De ska bli riktigt kul!


Min blodcirkulation har försvunnit! Har vart iskall i flera dagar och fryser nästan ihjäl.

Inte ens när jag är på gymmet så blir jag varm trots att man svettas som en gris.

Jag saknar min micro och min älskade rispåse. Took längtar tills ja får min nya micro.
Inte långt kvar nu!


Nä, Hoppsi ner i badet ska ja göra nu!

Av Maria - 10 december 2009 12:33

Din sko har dragit igång rea idag. Jag var självklart där och kikade. Enda nackdelen var att dom reat ut alla fula skor. Ni vet "lordi-Skon" jag skrivit om förrut. De va sånna modeller och massa annat som jag inte alls gillade.


Men ja fick lite julklappar handlat och de är ju alltid bra. Åker ju snart uppåt mot s-vall..

Bara 11 dagar kvar nu.


Ska slå in lite grejjer nu. Lite julfeeling iaf!

Av Maria - 10 december 2009 09:17

Igår kväll var Marcus här. Vi åt och kikade på tv. Jag med så galet många kanaler.

1:an och 4:an. Wohoo!  Frammåt kvällen tog vi mitt täcke och massa kudder och myste ner oss på min madrass jag har på golvet. Slipper sitta på en filt.

Vi kikade på Twilight och satt och dreglade lite över Edward och Jacob. Ohh my god!

När filmer var slut, runt halv 12 snåret så drog vi ut på en bil tur. Vi åkte till Tumba och hem igen. De är ju så galet mysigt att åka bil när de är mörkt.

Vi diggade till lite musik och åkte runt och kikade lite.



Igår blev de aldrig nån julklapps shopping så ska göra de idag istället.

Och fixa de sista på 3:e och sista uppgiften i tandvården ochså. Ska boka prov med för nästa vecka sen är de ur världen.


Nu frukost!

Av Maria - 9 december 2009 21:05

Marcus kom hit på runt halv 8 snåret. Jag hade köpt lite ostar och skopor så vi åt de och drack te. Han hade köpt med sig cola och choklad så de blev lite sånt till

efterrätt. Jag minns inten är jag åt choklad senast. De va typ 100 år sen.

De blir aldrig så att jag köper hem sånt.


Såg på bonde söker du och jag blev så glad för Thildes skull. Jag har alltid gillat henne.


Nä åter till tv:n

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards