~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Maria - 27 december 2009 19:35

Har vart hemma hos mammi nu ett tag. Har käkat och fixat naglarna så nu är allt som de ska vara.

Ska kika lite på Johan Glans World tour of skåne. Han är ju så underbar!

Fick hans dvd av pappi i julklapp. Får skratta lite såhär på söndags kvällen.

Med min galna hemlängtan så blir de kul att få kika på nåt roligt.


Vi har planerat nyårsaftonen nu som ska firas hos mig i Stockholm. På dagen ska vi på naturhistoriska museét eller va de heter, sen middag på Sally´s i Gamla stan och sen skansen på kvällen. "Ring klocka ring"

2009 var mitt bästa år, 2010 ska bli ännu bättre så de är bara hålla i hatten!


Nu blir de tv.

Nån som gjort nåt skojj i helgen?


Av Maria - 27 december 2009 08:28

Sov som en kratta inatt. De va så sjuuukt varmt. Har ett element vid sängen så ja kände på de. Brände typ fingret, Va ju huur varmt som helst.

Drog ner allt som gick och somnade utan problem.


Ska åka till birsta idag och kika på Erik Grönwall. Jag är helt kär i vinnarlåten i Idol.

En annan sak som jag ochså är kär i är min nya mobil! Åhhh den är såå fin å såå bra!

Även mina 2 nya klockor är jag heelt galen i. Ska fixa bilder när jag kommer hem.

Mitt internet funkar inte hos mammi och deras dator är de nå knepigt med så jag kan inte föra över bilder.


Nu ska jag äta gröt och bli stor och staark!


Just ja, jag fick hårgrejjer från Schwartskopf, Sex and the city filmen, Rallybrudar och Sally serien å en jätte fin sockerburk från Mique=)


Min mobiil<3

 

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards