~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Maria - 3 december 2009 19:59

Drog me Marcus till stan. De är ju så galet mysigt att gå runt där på kvällarna.

Stockholm på sommarn och på vinterkvällarna är bäst tycker jag.

Vi var på Nk och fikade och kikade på folk. Mysigt Mysigt!



Förra veckan missade jag Glee. Ska kika på de ikväll.

I morgon ska jag och Stina gå och träna. Hon har ochså träningskort där.

Vi ska vara där till halv 9 då de är minst folk. Så skönt att vara ensam när man är där.


Nu vet jag inte riktigt va ja ska göra innan Glee börjar. Ibland kan en timme kännas väldigt lååång..

Av Maria - 3 december 2009 16:37

Idag har jag fått mycket gjort. Tränat, pluggat, städat, handlat och Lagat mat!

Jag tar salladen i morgon istället. Blev skit sugen på korvstroganoff så gjorde de i ställe.

Mamma köpte en skurhink åt mig när hon var här. Har bara haft damsugaren förrut så

nu är de lite roligare att städa när de luktar så gott när man torkat golvet.

Har ålat runt på golvet med trasa och ajax flaska förrut. Ingen hit måste jag säga spec när man är vig som ett kylskåp.


Nu väntar jag på marcus och lyssnar på Håkan Hellström.

Måste fixa te. Är helt tokig i de jag köpte innan idag. Åhh så gott!

Av Maria - 3 december 2009 12:01

Alla har vi nog våra speciella jullåtar där de finns lite minnen i eller nåt sånt.

De här är mina favvisar:

Busungarna - Tomten jag vill ha en riktig jul

Sonja, Sanna och Shriley - Another Winter Night

Mariah Carey - All i want for christmas is you

Celine Dion - Happy christmas (war is over)  <- Underbar!

Bitney Spears - My only wish

Wham -  Last christmas


De är lite jul på "plattan" ochså.

Överifrån

 

Underifrån

 

Av Maria - 3 december 2009 10:36

Medans jag stog och tränade så fick jag ett galet sug efter sallad.

När jag gick hem så sprang jag in på Coop i Hammarbyhöjden och köpte med mig

typ hela deras frukt och grönt avdelning så idag blir de pastasallad till middag.


Ska sätta mig och plugga nu. Är på sista uppgiften. Ska bara göra instuderingsfrågorna.

Har 52 stycken så idag finns de att göra! Men de är så intressant så de går rätt bra.



Joo ja höll på att glömma. Te tokig som jag är så köpte ja en ny sort idag som jag dricker nu.

De heter Infusion herbal Smooth Lemond and Honey. Alla borde smaka!

Mitt nya favvo te lätt!  Bara lukten gör ju så man blir svag i knäna!


Ha en bra dag nu!

Av Maria - 3 december 2009 07:12

Att ställa klockan på 06.45 för att gå och träna trodde jag aldrig att jag skulle göra.

De känns rätt bra. Sen när man vet att man kan sova ett tag när man kommer hem känns ännu bättre.


Ska då snart iväg till gymmet, sen ska jag plugga och ikväll vara med Marcus.


Nu ska jag  packa väskan och börja göra mig klar för att gå.

De är gång avstånd så de är ju inte helt fel heller!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards