~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Maria - 25 december 2009 17:20

Singstar gjorde inte direkt underverk för halsen. Ursh så ont jag har..

Mamma frågade om jag svettades förrut för jag är högröd i ansiktet. Febern har kommit och hälsat på. Har blivit sjuk dom 2 gånger jag vart hit förrut ochså.

Är de ett tecken på att jag inte ska åka upp? Börjar fundera på de..


Håller på att kika på nya Harry Potter. Sååå bra!

Ska klämma i mig en  alvedon så ja kan fortsätta käka  godis och se på film!

Av Maria - 25 december 2009 11:32

Lillbror fick ett nytt singstar spel idag. Nu ska här sjungas!

Får hoppas fönstren håller. Har dock as ont i halsen och huvet men de är ju så sjukt

roligt med singstar. Nån fler som gillar de?

Svenska schlager är min favorit!


Har precis sett första avsnittet av True blood. De va ett tag sen så de va riktigt kul.

jag took längtar tills februari när andra säsogen börjar!


Nu ska jag sätta igång stämbanden!

Av Maria - 25 december 2009 09:49

Fick bara bra grejjer iår. Mamma lyckas alltid få med de man vill ha.

Jag fick: True Blood, Sex and the city the essensial collection+ en rosa t-shirt med samma text, jetset klocka,

Bruno banani parfym, svart-rosa träningskläder, spa-kit, en äkta Bukowski nalle skit söt,

underkläder från Change, en jätte fin tavla som lillbror hade gjort, ett halsband,

och lite andra små grejjer.


I morgon äre julafton nr 2 hos pappa. Mer paket till mig wohoo!


Vaknade med as ont ihalsen så idag blir de inte mycke gjort. Får inte vara sjuk på nyårsafton!

Nu ska jag lägga mig och titta på True blood.


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards