~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Maria - 18 december 2009 19:48

När ja drog till ica förrut så ser ja en gubbe komma gåendes. Mitt i allt stannar han typ 5 meter framför mig och slänger fram sin PENIS och börjar kissa. Mitt framför näsan på mig. Trodde väl att ja skulle svimma!

De lustiga är att de stog poliser lite längre bort för Peter Jöback spelar ikväll på Globen

men dom såg ingenting. Jag mådde något illa men sprang till ica, handlade och skyndade mig hem. ÄCKLIGT! 

Äre inte böter om man kissar offentligt?


Nu blir de 50 first dates!

Av Maria - 18 december 2009 19:08

De är min absolut bästa Adam Sandler film. Jag bara ääälskar den!

För cirka 6 år sen såg jag den första gången och lessnar aldrig.

En kompis till mig, motala-Fredde som jag känt i en massa år (var en del där när ja va mindre) tipsade mig om den filmen och sen dess har jag sett den med jämna mellanrum men nu va de riktigt länge sen. 

För den som inte sett den, säger jag bara SE DEN! Jag blir alltid rörd på slutet.

Sitter och tok bölar. Åhh så fin!


 

Av Maria - 18 december 2009 15:48

Åkte in till stan med Marcus förrut. De va så skit kallt så vi drog till Nk och käkade sen

åkte vi igen. Han frågade om ja ville köra men hade ingen större lust.

Då tittar han på mig å säger "Om du ska bli min fru i framtiden så måste du lära dig köra bil som en karl!"

Då synade jag han upp ifrån och ner å frågade om de fanns nån i bilen.

Den blicken jag fick då haha



Ikväll blir de movie night. Snygg, exig och singel på  tv:n. Snart bär de av till ica för in handling av diverse nötter och sånt



GIVE ME!!!!

 

Av Maria - 18 december 2009 11:13

Vaknade till nyss. Lyckades somna om förrut så de blev ingen träning.

Är sjukt seg. Har nog sovit lite för mycke. Somnade tidigt igår ochså, sen har jag ju sovit så väldans mycke dom 5-6 senaste dagarna. Både dagar och nätter.

Fortsätter de så får jag nog kolla upp de. Även om jag inte ens är trött så somnar jag.
Rakt upp och ner.

Som en dag när jag skulle gå på stan och hade gjort mig iordning, de var bara ytterkläder som fattades så satte jag mig på sängkanten med fötterna på golvet. Några timmar senare så ligger jag som en kåldolm med täcke å alla kuddar och sover. Inte ett minne av att jag lagt mig, utan de sista ja minns är att jag sätter mig på sängen. Jag tror jag ska bläddra igenom en tidning lite snabbt innan jag skulle gå.

De va lite läskigt tycker jag.


Nu blir de massa Adam Sandler filmer. Han är ju  underbar. Ska kika på Big daddy, Little Nicky och The wedding singer. Suuuper bra!

Av Maria - 18 december 2009 07:26

På gymmet innan jag åker uppöver. Har ett dagkort så jag får bara träna vardagar från 9.30 till 15.00 De är iofs rätt skönt. Helger går jag aldrig på endå, sen tycker jag

bäst om att träna på morgonen. Lugnt och skönt, sen har man hela dagen till annat.


Ska gå till skafferiet och gräva lite bland allt bröd jag frick av Stina häromdagen.

Man längtar tills varje morgon när man får smälla i sig massa go mackor.

Har köpt myckr grönsaker och sånt att ha på. Såååååå gott!


Ska masa mig ur sängen nu!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards