~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Maria - 13 december 2009 22:10

Tog mig ork och fixade lite bilder från helgen.

Fler finns på Littlecandygirl.bilddagboken.se

       

Av Maria - 13 december 2009 19:32

Idag har de inte hänt mycke. Marcus och jag har svullat pizza och legat i sängen och kollat på film. Vi drog till hökis en snabbis och hämtade lite grejjer och

nu blir de mer film. Livet är en schlager och sen Solstorm kl 4:an kl 9.

Persbrandt är ju med. Wohooo! My husband hihi


Jag har inte orkat fixa med bilderna från igår så dom kommer i morgon.

Har inte orkat gjort nånting idag. Bara att gå och köpa pizza va en utmaning haha


Nån som har gjort nåt skojj i helgen?


Av Maria - 13 december 2009 11:59

Har vaknat till efter nattens äventyr. Kvällen började med glögg mys hos uffe och lasse. De kom lite folk ja inte sett på ett tag. Riktigt kul!

Vid 12 snåret tog vi taxi till Zipper. Där träffade ja ännu mer folk jag inte sett på sjuukt länge! Vi dansade och drack till kl 03 då stället stängde. Då drog vi till tunnelbanan.

Marcus somnade på perongen. Han såg så söt ut där han satt.


När jag vaknade såg jag att toa pappret va slut och efter som jag inte vill andvända tummen så sksa jag kila iväg på ica!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards