~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Maria - 11 december 2009 20:46

De va ingen hit att åka på de nu.. Har haft ont i huvet i ett par dagar men inte brytt mig så mycke men idag  när jag kom hem från stan så började jag frysa så sjukt mycke

och sen blev de typ frossa. Har legat i sängen fram tills nu och vridit och vänt mig men ska sätta mig och pyssla lite med naglarna. Har en rackare som jag måste förlänga

sen blir de färgbyte. Har en väldigt knallig färg nu men ska ta en ljusare rosa.

Är så skit trött men de går inte att somna. wää


Ska se om de är nå spännande på mina jätte super braiga kanaler ochså. Yippie!

Nån som ser idol? Jag tycker inte Erik utan den andra killen ska vinna.

Vet inte va han heter men jag älskar hans röst.


    Bild jag tog påväg till ica för nån dag sen

Av Maria - 11 december 2009 16:47

Snö, pung slag i spärren och snyggingar på Nk. Så kan man sammanfatta min dag.


Marcus och jag satt och käkade på Nk. Mitt i allt ser ja typ världens heting som kommer och går. De går verkligen inte att missa att jag sitter och stor glor på han.

Han sveper för bo vårat bord och jag kan äntligen andas ut och fortsätter äta.

Efter ett tag så hör jag "är de ledigt här?". När jag tittar upp så står han där och jag sätter foccacia i  halsen. Marcus bara "ja absolut!" och såg lite nöjd ut!

Jag försökte lite snabbt borsta bort massa smulor som va typ över hela mig!

Marcus och jag fortsatte att prata på och ibland vek killen in me nåt ord.

Han va lite svår pratad så de blev lite knepigt. Han jobbade på köksavdelningen på Nk.
Sen blev han tvungen att gå. Han hade bara lite rast.


Sen började de snöa. Ursh sa jag. Vaknar jag i morgon av att de är snö så gråter jag en skvätt!


Efter turen på stan så tar vi tunnelbanan hem. När vi går igenom spärrarna hemma hos mig så går jag först och marcus är efter. Då skriker han på mig och kommer ut och skrattar och säger "jag slog pungen i spärren!"

Nu smäller jag av tänkte jag. Jösses va jag skrattade! haha


En riktigt bra dag vart de, och än är den inte slut!

Av Maria - 11 december 2009 11:54

Skrattade så tårarna rann när ja såg detta:

http://www.youtube.com/watch?v=ZMSlC3t68H0&feature=related


"Va fan är de där för nånting? Ehm, de där är en lemur som blivigt korsad med en kiwi frukt. Å fan, trodde de va Fredrik Reinfeldt" Hahahaha

Av Maria - 11 december 2009 10:27

Idag blev de en mil till på dessa obekväma cyklar på gymmet. Känner mig väldans nöjd med denna veckas tränings insatser. Nu är de ju inte bara cyklet utan rodd, crosstrainer och gåband ochså. Gör lite utav allt varje gång.

Idag tex så cyklade ja 1 mil, rodde 2 km och avslutade med 1 km promenad för att lugna ner mig lite.


Nu blir de dushen och sen ska jag nog åka till Liljeholmen en sväng. Deras

köpcentrum är ju så mysig!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards