~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Maria - 1 december 2009 22:01

Seal - Love´s Divine. Åhh såå bra!

 


Bild från tower.com

Av Maria - 1 december 2009 20:17

Hittade den här länken som jag tyckte va lite rolig  hihi

http://www.youtube.com/watch?v=gtxRwZAL1hU


Ska kika på Rätta Fucking Åmål filmen nu!

Av Maria - 1 december 2009 19:28

De blev ju julklapps shopping idag. Lyckades fynda massa grejjer för nästan ingen peng alls! De gillar vi.

Efter vi gått på stan drog vi hem till Stina och vi fick för oss att bygga ett pepparkakshus.

Någor som blev riktigt bra måste jag säga!

Senn slog vi in lite av klapparna, lyssnade på julmusik, planerade kommande helg (berättar mer om den sen) , drack te och åt pepparkakor.

Vi var in i en liten Te och choklad butik i gamla stan där vi köpte med oss

varsin jätte god choklad grejj. Jag köpte nåt med nougat. De är nåt som jag gillar.

De är nog de bästa som finns tror ja.


När vi grejjar på hemma lite så drog vi och solade. De finns ett solarium i hökarängen.

Riktigt bra va de!  Suveräna ansikts kanoner. Me like!

De blev en tjej dag. Riktigt kul!


Nu ska jag kika på Halv åtta hos mig.

Kika in vårat pepperkakshus på Littlecandygirl.bilddagboken.se

Av Maria - 1 december 2009 09:35

Fick under november lite mer än 100 nya läsare. Riktigt kul att se!


Idag är de julklappsshopping  som står på schemat.
Stina och jag ska bege oss ut på stan och kika lite.

De där me julklappar är de värsta jag vet att köpa.

Den enda jag är säker på varje år va den ska få är syrran.

Sen står man bara och kliar sig i huvet och springer runt med irriterande steg och

panik letar nåt till resten och sen inser man att de bara är 3 dagar kvar så man svänger bara ihop nåt för man är så less på letandet.  De brukar iofs bli rätt bra endå men

man blir ju aldeles matt i mössan!

Får se hur de går idag, Ska bara köpa till familjen i år. Har inte ekonimi till nå mer tyvärr. Fast de kan vara rätt knivigt de ochså.

Nåväl, Ska äta nu (om de går bättre idag) och sen ringa Stina!


Ha en mysig 1:a december!


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards