~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Maria - 15 december 2009 18:50

Jösses vad de snöar! Hela dagen. De är stor skillnad på hur de är hos mig och inne istan. Från mig tar de typ 10 min me bil. Hos mig är de riktiga vintervägar och snö och istan är de bara slask och vatten.

Jag och Marcus drog in och fixade lite julklappar. Jag kommer mig aldrig för att åka in. Har sagt flera dagar att jag ska göra de men kommer aldrig iväg.


Nu står Marcus och diskar åt mig. Såå gulligt! Ska gå och göra han sällskap så han slipper stå där själv!

Av Maria - 15 december 2009 09:55

Är du och "Marcus" tillsammans?
ha en jätte bra kväll!
//Susanne


Svar:  Hehe nej de är vi inte. Vi är bara väldigt bra vänner=)

Utan han vet jag inte vad jag skulle göra riktigt.

Av Maria - 15 december 2009 08:35

De blev vinter i sthlm endå. Jag hoppades in i de sista att de inte skulle bli men men.

Man får gilla läget lixom. Har sovit så sjukt mycke nu.

Hela förra natten, nästan hela dan igår och hela den här natten.

Nu skulle jag lätt kunna vända på mig och somna om. Vad händer?


De blir inget gym idag. Ska köra milen på cykel i morrn iställe. Idag så får de bli långpromenad. De är ju aldrig fel å vara ute lite iställe för att stå där inne och svettas me massa andra.


Magen skriiiiker rätt bra så ska gå och fixa de nu!

 

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards