~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Maria - 2 december 2009 21:45

Är hemma efter myskväll med Marcus och Mikael. Uffe och Lasse kom förbi en sväng och fikade med oss. De blev glögg, pepparkakor och lussebullar!

Vi kikade på en film ochså. Nåt med julen och sånt. Sen blev de ett avsnitt av ullared ochså.

Ullared är en av mina bästa serier! Jag tycker den är lite charmig faktiskt.

Ingen fler som tycker de?


Asså, är de nån fler än jag som lyckas halka på torr asfalt eller är jag bara väldans klumpig?

Idag höll jag på att ramla 2 gånger. Stog och svängde runt lite innan jag fick balansen tillbaka. Hade som tur Marcus i armkrok så lyckades få balansen tillbaka med hans hjälp.

Folk tittar lite knepigt när man håller på att halka och de inte ens är Is. Hur lyckas man?


Jag took längtar tills i morrn då ja ska köpa mitt träningkort! Ska vara där till halv 9 för då är de typ tomt där och man kan träna i lugn och ro och andvända vad man vill för grejjer. Me like!


Nu ska jag lägga mig och läsa Twilight. Har inte mycke kvar på första boken!

Till de blir de en kopp te!   Myys!

Av Maria - 2 december 2009 17:05

Har vart med Marcus hela dagen, sen mötte vi upp Mikael på skanstull!

Vi åt lite på mc donalds och sen drog vi till ikea och fyndade lite ljus och små grejjer. De blev även en chai på waynes innan vi drog till ikea.


Nu har vi laddat med glögg, pepparkakor och lussebullar ochska ha lite julmys ikäll.

Av Maria - 2 december 2009 11:00

I morgon ska jag gå och köpa mitt träningskort. De va en jätte gullig tjej där som

fixade så jag ochså fick för 150kr/mån i 3 månader. Så nu blir de 3 månaders träning! Wohoo

Kände att jag blev så sjukt glad idag när jag var där. De är ju sååå galet kul att träna.

Ipoden på högsta volym och sen kör man!


Sitter och väntar på Marcus nu. Han är ledig idag så vi ska väl ut på nå tok som vanligt.

Har kameran med ifall de blir nå intressant att föreviga på bild.


Nu är jag sååååååååååååå galet glad! Och lite hungrig känner jag.

Måste äta när man tränat! Ska svänga ihop nåt lite snabbt innan han kommer.


Hej så länge!

Av Maria - 2 december 2009 09:59

Är hemma igen. Dock vet jag inte om ja ska börja träna just där.

De där me 150kr/mån var en kampanj som gick ut 29/11.

Annars kostar de 375 och de  klara inte min ekonomi riktigt. Ska försöka fixa så jag kan träna där. De va jätte litet och väligt lite maskiner men de är så man klarar sig.

Måste prata med min "sponsor" eller pappi som han ochså är.

Jag kikar på ett annat ochså så vi får se hur de blir!

Riktigt skönt va de iaf.


Ska dusha nu sen får vi se vad som händer!

Av Maria - 2 december 2009 08:00

Ja ska börja träna igen!   Sist jag gjorde de var i Mars när jag bodde i s-vall.

Har letat efter billiga gym här men inte hittat nåt. En dag sa Crille att han börjat på ett

gym som ligger i hammarbyhöjden. De är jätte nära mig. Där kostar de 150 kr/mån.

Yes, tänkte jag. Äntligen ett billigt gym. Ska alldeles strax följa med han, Stina och Hasse dit och provträna. Känns riktigt bra. Jag har saknat att träna. De är nåt som jag tycker är riktigt kul!


Måste få ner nåt i magen innan vi drar.

Skriver när jag är hemma igen!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards