~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Maria - 5 december 2009 19:09

Ska hänga med Uffe och Lasse på Zipper ikväll. De blev ju hetro klubb igår. Pilot som Stina jag och Malin va på så de blir gayklubb ikväll. Zipper blev jag lite tokig i. De va bra musik, sköna människor, transor (hihi) och bara allmänt skit bra!

Så jag tror kvällen komer bli riktigt bra!

Har precis fixat outfiten. Den får ni se i morgon om jag inte hinner slänga upp en bild innan jag går. Får se vad klockan blirl.

Ska börja med håret och sminket nu!


Ha en super lördag kväll!

Kramsi

Av Maria - 5 december 2009 16:11

De enda jag gjort idag är legat i sängen och kikat på film och små sovit.

Jag blev väldigt seg efter natten men de va så galet roligt så de gö inge.


Tänke masa mig upp och sätta mig och fixa naglarna lite. Har ju förlängt 2 st och dom börjar se lite slitna ut så ska pilla lite med de!

Av Maria - 5 december 2009 11:54

De är nog den första filmen jag inte lessnat på att se trots att jag sett den typ 500 gånger. Nästan iaf. Har snart läst ut första boken ochså. Vill se new moon! Åhh vad jag vill!

Jag har börjat fastna för Jacob. Hans leende gör ju så benen viker sig. Jösses lixom!


Kolla bara..Man smälter ju som en piggelin i sommarsolen

 


Av Maria - 5 december 2009 10:05

Igår va vi på Pilot. En hetro klubb som jag tycker va riktigt bra. Bra musik och mycke folk och gaaaalet heta bartenders. Man höll ju på att svimma när man skulle beställa!


Iaf när vi försett oss me dricka och slutat dregla över bardisken så styrde vi stegen mot dansgolvet. Jag och Stina behövde inte bekymra oss om att "dansa ensamma" direkt.

De fanns ögongodis så man fick ju nästan nackspärr haha Oftast när vi går ut i vanliga fall på gayklubb så finns de ochså en massa ögongodis men dom rackarna är ju inte tillgängliga men nu var de fritt fram.

De hände ju en del jag inte ska gå in på här men en händelserik kväll blev de och

något jätte trött är jag så de blir en slapp dag idag.


Nu ska jag lägga mig och se på film och förhoppningsvis sova!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards