~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Maria - 14 december 2009 22:16

Kan de låta hur som helst.

Utdrag ur konversation mellan mig och han:

Marcus, "Känn här!"

Jag, "näääääe, de vill ja inte"

Marcus, "Jooo kom igen, den är alldeles varm och svettig"

Nu kan ni fundera på va vi stog och surrade om haha

 

Av Maria - 14 december 2009 20:46

Sitter och är sjukt rörd av Svenska Hjältar galan. Vilka fantstiska människor de finns!

Fick hämta lite papper och torka ögonen lite förrut.


Tänkte försöka komma i säng i tid ikväll. 06.45 ringer klockan i morgon.

Såg ochså att de skulle komma rätt bra me snö. Typ 15 centimeter.

Gissa om ja ville sätta mig och stor gråta.

Jag gillar verkligen inte snö. Ursh! Julafton kan vara vit sen kan allt försvinna.


Ska fixa en ny laddning te så man klarar kvällen! De lär ju gå åt ännu mer papper

om ja ska klara av att de klart galan!

Av Maria - 14 december 2009 19:19

Jag hängde med Marcus och kikade på lägenheten jka skrev om innan.

De va ett råtthål. Kylskåpet stog i garderoben och de fanns bara ett skåp i "köket" med spis i.

Ingen större hit så den tog han inte och den va jätte liten.


Han ligger i badet nu och jag dricker te och svullar pepparkakor. GÖTT!


Ikväll blir de tv häng. Ska iväg till gymmet i morrn. Tänkte passa på nu den här veckan.

Blir ju inge förrns ja kommer hem igen.

Ska sätta mig och surra med Marcus nu. Brukar sätta mig utanför med dörren uppen när han badar så han får lite sällskap plus musik! Bra där!



Carola - Sanna vänner

Av Maria - 14 december 2009 15:15

När jag tror att jag ska gå till stan så sätter jag mig på sängkanten, inte långt efter förra inlägget. Runt kvart i 11. Jag Sitter på kanten med fötterna på golvet.

Nästa gång jag kollar på klockan är den 15.01 och jag ligger helt inlindad i täcket under alla kuddar och ser ut som en kåldolm.

Jag förstår inte riktigt vad som hände. Påklädd och klar och ska bege mig så bara plopp så måste jag ha somnat och lagt mig utan att jag visste om de. Lite creepy måste jag säga.. Hela dagen försvann nästan.


Ska hänga med Marcus senare och kika på en lägenhet som han fick erbjudande om.

Blir roligt.

Har inte ätit på typ hela dagen så ska ta och laga lite mat!


 

Av Maria - 14 december 2009 10:33

Till tonerna av Black eyed peas så körde ja järnet i morse på gymmet.

Ska slå på stort och promenera till stan tänkte jag. Nackdelen är dock att de snöar. URSH! Sån skit. De blir ju bara is och slask endå så varför ska de envisas me att komma snö lixom? Visst de blir ljusare men endå.


Fick ju en choklad kalender när mammi va här som jag glömt bort. Åt typ första och andra dagen så nu ska jag svulla lite choklad. De som är synd är att den smakar lite plast men de går ju ner.


MOT STAAAAN!

 

Av Maria - 14 december 2009 07:35

Sen åker jag till skitsvall (även kallat Sundsvall) för julfirande. Längtar inte speciellt mycket. Blir bra sen när jag får ner la familia hit för nyårs firande. Wiii!


Måndag, ny vecka, nya tag på gymmet! Ska dra mig ut sängen nu och packa väskan

och traska iväg. Känns bra!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men som alltid så blir de ju nåt!


Måste slänga i mig nåt innan jag drar!

Höres

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards