~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Maria - 6 december 2009 17:57

Nu kör vi. 3:e kvällen och avslut på veckan. Ikväll blir de Patricia med Marcus och Gittan (hans mamma). Hon är sten cool asså!

Jag kör på samma outfit som igår fast jag byter färg på linnet jag hade under.

Kika littlecandygirl.bilddagboken  för bilder.

Igår va de vitt och idag blir de rosa.  De är ju gay på patricia på söndagar och babsan är där så då tänkte jag att rosa blir alla tiders!


När Stina och jag skulle ner på stan och fika idag så va de helt sjukt.

Vi började på kungsgatan och letade ett café men de va packat Överallt!

Vi gick igenom stan vidare till gamla stan men inget där. De slutar med att vi sitter på Sandy´s på Götgatan och käkar istället. Efter den promenaden så va man lite små hungrig måste jag säga.


Nä nu har jag inte tid att sitta här. Måste fixa håret och sånt!


Ha en mysig sönda!

KRAM

Av Maria - 6 december 2009 13:46

Jag blir lite små arg när jag kollar på efterlyst och ser all misshandel.

Varför gör man ens de? Misshandlar nån asså. De har ju vart lite på tunnelbanor här nere. Jag kan inte förstå hur man kan hålla på att slå folk som inte ens gjort nåt.

Va får man ut av de lixom?  I avsnittet jag såg nu vart som 7 mot 1. ÅÅÅ jag blir så upprörd!


Iaf Stina och jag ska ner på stan och ha lite chai mys. Har lite å berätta från natten haha Jag kan inte släppa den här natten/kvällen.

Nu ska jag göra mig klart att åka!

Av Maria - 6 december 2009 11:36

Va skönt de är att jag inte kan bli bakis!  Sitter och tittar igenom kameran nu från natten och får väl lite små ångest. Hur gick detta till?

De finns så sjuka bilder som ja inte vet hur vi kom på att ta.

Kvällen var så sjuk och vi var allmänt snuskiga me varann. Sätt inte igång hjärnan för mycke nu bara haha  De var ju bögar jag var me hihi  Vi sjukade oss lite på förfesten och de fortsatte även på Zipper.


De va en underbar natt! Jag hoppas de inte dröjjer tills nästa gång.


Nu måste jag springa och köpa frukost. Hade ingenting hemma märkte jag.

Av Maria - 6 december 2009 04:15

De här va nog den galnaste natten på länge. Uffe, Lasse och jag drog på Zipper efter en galen förfest hos dom. Jag har bilder på min kamera som ja inte ens vet om jag vågar lägga ut haha De är inte naket men de kunde vart. Lite snuskit är de allt!


Träffade en del folk på Zipper som jag inte sett sen sommras så de va riktigt kul.

Även ett par transor såg jag till min stora lycka.

Lasse och jag dansade nonstop hela kvällen. 

De kom fram en kille till mig och började prata om hur otroligt vackra mina ögon var och han ville visa upp mig för sina kusiner. Han va lite läskig men ja följde me till utgången där hans kusiner skulle finnas. Han gav mig sin öl som ja ställde hos hon i garderoben och gick ner och dansade igen. Jag dissade han lite grann där men han försvann och då orkade inte ja stå där å vänta och man vet ju inte hur många kusiner han hade heller. Han va från Paris sa han och skulle åka hem om nån dag.


Jaja mycke finns att berätta men de orka ja inte nu. Ska duscha lite snabbt och sen soova!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards