~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Maria - 7 december 2009 21:09

Har parkerat i sängen för kvällen nu. Håller på att kika på Robinson Karibien.

Jag blir lite galen på Paolo Roberto. Han känns lite överdriven.

De är ju inge boot camp! Jag tycker hon som va innan va bätte.


I morgon blir de en tur på gymmet och sen ska jag sitta med tandgrejjset.

De slutar nästa vecka. De har redan gått 10 veckor sen de började. Vart tog dom vägen? Ja fattar inte vad som händer med tiden. Den går alldeles för fort tycker jag.


Åter till Robinson!


Av Maria - 7 december 2009 19:00

Är hemma efter dag på stan me Marcus, Gittan och Lars. Vi var och käkade på Muren

i Gamla stan och sen gick vi innåt mot stan och kikade runt lite där.

De är så mysigt där med alla stånd dom satt upp runt plattan. Nåt tyskt eller va de är.

När vi knallat runt ett tag så drog vi till hökis. Nicklas och Tomas kom hem från sin 2 veckors resa i Thailand idag. Guuuuu så bruna dom var. Helt sjuk!

Fick se massa fina bilder och lite film klipp på suuper häftiga transor som showade på nåt ställe. Dom hade ridit på elefanter och gått i rengskogen och massa mer.

De såg riktigt mysigt ut!

De är skönt att ha dom hemma igen. Sen blev de tacos hos Uffe och Lasse.

Tyvärr fick jag dra hem efter ett tag pga att min arm fick en allergisk reaktion av Batman (en hund som dom har) som inte va hemma..


Nu blir de ett bad och sen hänga vid tv:n. Känns som de va 100 år sen jag kollade på tv.

Ha en mysig kväll!

Kramsi

Av Maria - 7 december 2009 13:14

En liten mix av bilder från helgen. Mer finns på http://littlecandygirl.bilddagboken.se

           

Av Maria - 7 december 2009 11:58

De blev inget ica. Ska ner på stan med Marcus, Gittan och Lasse.

Blir skönt att komma ut lite idag även om kroppen blå vägrar och tycker att jag är dum i huvet typ.

Ska slänga i mig lite mat och börja göra mig iordning.

Jag har svinto på huvet!

Efter all hårspray i helgen så är håret som svinto. Skit läskigt.


Nä mot spegeln och sminket!

Av Maria - 7 december 2009 09:52

I fredags var de Pilot, i lördags Zipper och igår Patricia. Fest sen fredagen.

Den här helgen slår allt! Har verkligen aldrig haft så här kul nångång. Helt galet har de vart.

Idag blir de rehab haha  Eller snarare massa nötter och sånna go saker från ica och massa film.

Kroppen är helt slut. Är pigg i övrigt och mår hur bra som helst men kroppen bara skriker nej så fort ja rör mig.


SKa försöka ta mig in i duschen och sen gå till ica och handla lite.

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards