~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Maria - 8 december 2009 21:33

Det var två killar som delade en lägenhet. En utav dem var alkolist och den andre var helnykterist.

Varje natt kom alkolisten hem och spydde i handfatet. Detta var något som helnykteristen tröttnade på och han köpte därför en stor komage och lade i handfatet i avskräckade syfte.
På morgonen dagen därpå sa alkolisten då han kom ut i köket:
"Jag ska aldrig dricka igen! I går spydde jag upp hela magen, men jag fick ner den igen med lite tur och en tandborste..."



Av Maria - 8 december 2009 20:15

Akon - Hold my hand (feat Michael Jacksson)

Ojojoj Såååå bra!

Av Maria - 8 december 2009 19:42

Har inte gjort många knop sen jag kom hem. Har nästan frusit ihjäl.

De va typ varmare ute än inne. Endå är alla element på max men jag fryser endå.

Whats happening to me..wäää


Ja håller på att kika på Halv 8 hos mig. Mitt numera bästa program.

Helge Skoog är ju underbar i de programmet! Vad vore vardagskvällarna utan han lixom.

Ska lägga mgi i tid idag. 08.10 ska jag börja min promenad mot gymmet tänkte jag.

Då är jag där precis halv när dom öppnar. Hurtigt-Mjo du!


Fick även veckorevyn idag så de blir läsning sen ikväll. MYS!


Nä åter mot tv:n.

Av Maria - 8 december 2009 15:10

Guuuu va jag älskar de köpcentrumet. Där finns allt från Media Markt, New Yorker, Clas Ohlsson, Gina Tricot, H&M och massa massa mer.

Jag skulle kunna gå där en hel dag och bara kika. Nån timme känns så lite.

De äe ju så sjuuuuuukt stort! Där skulle ja lätt kunna gå vilse

Hittade en massa på New yorker där de va rea. Blev lite små sur när jag inte kunde handla.

Var in på Vero moda en sväng och provade lite kläder jag ska få av pappa när jag kommer hem. De blev ochså en chai paus på Waynes. Lovely!


Precis som alla andra år så har jag 2 st julafton. Me LIKE!

Den andra blir i år den 26 december med pappa. Han jobbar julafton i år. Eftersom han tycker de är lite svårt att köpa julklappar åt mig så

ska vi åka till Birsta City och strosa så får jag välja själv.

Jag har ju redan några som han köpte när han va här nere över dagen.

Får även min nya mobiil då! Ska bara lyckas hitta nån jag vill ha. Bara de är ju skit svårt!


Nu ska jag ta fram min husliga sida och städa lite!

Av Maria - 8 december 2009 11:51

FAMILJ/BOENDE

1. Bor din mamma och pappa tillsammans? - Näe
2. Har du några syskon? - yes 3 st
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa? - Aldrig typ
4. Hur bor du (villa, lägenhet osv)? - lägenhet
5. Har du eget rum? - ..
6. Vilken färg har du på tapeterna? - De är olika från rum till rum de
7. Brukar du måla på väggarna? - Nej
8. Har du en tv i ditt rum? ? - Ja, typ
9. Stor eller liten säng? - stoorn

10. Är dina syskon jobbiga (om du har några)? -Nä dom är så söta så


SEX/KÄRLEK

1. Är du singel nu? - Ja
2. Föredrar du långa förhållanden eller massa strul? - Förhållande
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu? - Big NO
4. Har du någon kille/tjej på g nu? - Nepp
5. Har du en kk? - Nej
6. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nej
7. Har du playat någon nångång? - nee inte va ja vet
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - Ja
9. Somnat gråtande pga kärleken? - Ja
10. Sparat något från ett gammalt förhållande? - Ja


SISTA SOM

1. Du fick en puss av? - Maaarcus hihi
2. Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? - Marcus:P
3. Du delade ett riktigt skratt med? - Marcus
4. Du gick på bio med?  - Stina, hennes kusin och hans tjej
5. Du höll i handen? - Marcus
6. Du var på stan med? - Lasse, Gittan och Marcus
7. Delade en pizza med dig? - Ja minns inte när ja åt en
8. Du fick telefonsamtal av?  - Mammi
9. Skicka ett sms till dig? - Crille
10. Du kramade?  - Crille


ÖVRIGT

1. Har du nånsin smygit ut utan lov? - Näe
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? - Nej
3. Längtar du till sommarn igen? -Oh yes
4. När tittar du dig i spegeln? - När jag sminkar mig
5. Hur svarar du i telefon? - Ja, men hallå
6. Vill du ha barn? - I framtiden nångång
7. Har du gjort något olagligt? - Ja
8. Vill du så får du gärna berätta vad? - Kör lite för fort? ;)
9. Har du några tatueringar/piercingar? - Piercing i näsan och några hål i öronen
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu? - Inte hata karnse men tycker riktigt illa om
11. Bäddar du ofta sängen? - Näe roligare kan man ju ha
12. Vad gör dig riktigt glad? - Oj de är mycke de
13. Går du i kyrkan? - Endast vid speciella tillfällen
14. Gillar du att sjunga? - Endast på krogen för då är musiken så hög så man hörs inte
15. Har du egen dator? - aa 2 st
16. Hur mår du idag? - Super bra!
17. Vilken klass går du i? - Ingen
18. Har du mycket pengar just nu? - ja, några kronor är de ju men vet inte hur mycke
19. Är det jobbigt o svara på frågorna? - Nej
20. Hur mycket är klockan nu? - 11:57
21. Vad ska du göra ikväll? - Hänga vid tv:n tro ja

Av Maria - 8 december 2009 10:54

Är hemma från rundan på gymmsi. De va så galet skönt å vara där idag.

Fick mycke gjort ochså vilket gjorde att de kändes ännu bättre!

Skit väder är de idag ochså. Ovanligt, nee..


Nu blir de lite små pluggande. De är prov nästa vecka och sista uppgiften måste in den här veckan. Ska även till tandläkaren i morrn. Kommer bli lite roligare nu när man

förstår vad dom pratar om när dom är och grejjar i munnen på en!


Vi höres lite senare!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards