~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Maria - 4 december 2009 18:06

Ska snart börja leta fram nåt att ha ikväll. De lutar åt en svart klänning ja haft en del som är min favvis förutom den rosa. Måste bara hitta nå vettigt att ha på fötterna.

Nu regnar de här så får se vad jag lyckas hitta för skor. Sen lär de ju bli lite kallt i natt ochså men de blir nog taxi hem för mig. De bero på vad som händer och sker.


Skulle försöka mig på att göra mat ochså men de slutade med Fil, havregryn och russin. Sååå gott och fort går de att göra ochså. Me like!



Om  vi inte hörs nå mer ikväll så får ni ha en super kväll!


Av Maria - 4 december 2009 15:49

Ikväll äre fest! Ska på Pilot ikväll me Stina och en tjej till som jag inte kommer minns va hon heter. Vilket minne man har asså!

Vi är på listan så de är skönt att slippa köa. Wiiii!


Jag la ner klänningsjakten. De va så skit mycke folk och 100 grader varmt överallt

så jag gräver lite i garderoben istället.


Nu måste jag ila iväg till systemet en sväng så man inte sitter torr i halsen ikväll.

De är ingen hit direkt!

Av Maria - 4 december 2009 10:12

I morgon ska Stina och jag ut och festa men de kommer inte bli som vanligt.

Vi ska skippa gaqy klubbarna och ge oss ut på okänt vatten. Vi ska på hetro ställen.

Varken hon eller jag har vart på de förrut här i Sthlm så de är med lite spänd förväntan

jag ska ut idag och försöka hitta nåt att ha på mig.

De blir nog åt klännings hållet tror jag.

Tänkte ochså vara lite duktig och gå in till stan. Visst jag har tränat nu på morgonen men de är bara skönt att gå en sväng. Eller ja, typ en timme. De är vad de  tar att gå till stan från mig. 45 min om är lite snabb.


Men först nu ska jag duscha och stoppa nåt i magen så den blir nöjd efter morgonens slit.


Höres senare!

Av Maria - 4 december 2009 07:21

Jag lyckades somna ifrån Glee igår. Vart inte så glad när jag vaknade i natt och såg att klockan var 04 nånting. Va bara vända sig och somna om. Har missat de 2 veckor nu. wäää


Har precis slagit upp ögonen. Ska snart  göra frukost och sen promenixa till gymski och träna me Stina. I morgon är de Lörda och då ska vi göra nåt som vi aldrig gjort när nere förrut.

Skriver mer om de sen.


Nu ska ja masa mig ur mig tok varma säng..

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards