~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 17 december 2009

Av Maria - 17 december 2009 20:15

Där har jag spenderat dagen. De är en inredningsbutik där jag har "provjobbat" idag.

Dom säljer möbler, ljus, ljuslyktor, kina grejjer och saker från massa olika länder.

De va en väldans blandning på saker och en vääldigt liten butik.

Nackdelen är dock att jag inte kan vara där. Dom har så mycke rökelser och starka ljus så ja kvävdes typ. Ingen hit me starka dofter för astmatiker.

De roliga me de företaget var att Alla som skickat in sitt cv fick provjobba.

Vad jag misstänker så lär dom ju ha att göra med tanke på alla som sökte.

De är måånga kvar efter mig men med tanke på hur min andning blev så va de inge för mig.



Lyckades ta mig hem. Jag Älskar tunnelbanan. De verkar vara de enda färdmedlet i Stockholm som gått rätt bra idag trots snö å skit.


Ska lägga mig och läsa lite nu!

Av Maria - 17 december 2009 19:00

  Jag bara took Älskar Erik Grönwalls vinnar låt i idol, Higher.

Den är ju så underbaaaar!

Av Maria - 17 december 2009 07:25

Hade väldigt mycke knepiga drömmar i natt. De blev en vakna efter varje dröm natt.

Är något trött. De blir bara en snabb update. Tänkte vända på mig och sova vidare.

Har ju inga problem me de numera. Sover ju som en stock nästan dygnet runt.


Galet mycke snö är de ute. De har snöat hela natten. Ochså en av anledningarna

till att ja tänker sova ett tag till.


Vi får höras lite senare

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards