~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Maria - 12 december 2009 17:17

Idag slog jag på stort och gjorde min allra första portion av stuvade makaroner.

Har aldrig gjort de förrut. Blev så gott! Fattar inte hur ja lyckas ibland!

Tina Norström borde ha mig som assistent eller nåt!


När ja skulle damsuga förrut så slog ja på damsugaren men de hände lixom ingenting.

Den sög inte upp skräpet. För att de ska funka så underlättar de om slangen sitter fast i röret och inte ligger på golvet. Inte så konstigt att de va lite dåligt drag.

jag i ett nötskal!


Nu håller jag på att gräva runt efter nåt att ha ikväll. Måste verkligen ut och fynda kläder på mellandagsrean. Vill ha massa nya klänningar och kläder.




ZIPPER IKVÄLL:D Wohoooo

 

Av Maria - 12 december 2009 14:48

De har jag sagt förrut " när man ska letar nåt att ha på sig finns de inget, men när man ska tvätta fanns de helt plötsligt hur mycke som helst"

Hur går de till?

Idag hittade jag massa säng kläder jag inte visste att jag hade och även kläder jag helt glömt bort.

Är äntligen  klar me tvätten nu. Nu har jag typ 15 ica kassar och en blå ikea påse me rena kläder, underkläder och sängkläder jag ska pyssla med.


Uffe och Lasse hittade en hundvakt! Party night here i come! Wiiii

Av Maria - 12 december 2009 13:16

Har storstädat och tvättat så nu behöver man inte göra de på ett tag iaf!

Nu äre bara 2 markiner kvar och torka golven sen kan man återgå till livet igen.

Sitter och försöker komma på nån väldigt enkel mat. De lutar åt nudlar men magen skriker nej så får försöka komma på nå lite roligare som går jätte fort att göra.


Jag hoppas uffe å lasse hittar hundvakt ikväll annars ska ja möta upp dom ska ut lite senare. Är ju sjukt allerigsk mot djur så vi får se hur de går!


Nu kallar tvättstugan!

Av Maria - 12 december 2009 09:05

Japp Japp!  Ikväll är de glöggfet hos Uffe och Lasse och sedan utgång.

De blir Zipper ikväll. Mitt favvo gay ställe.


Ska tvätta kl 11 till 15. De va såå länge sen ja gjorde de känns de som.

Har hur mycke som helst som ligger här och vill bli tvättat..

De blir skönt att få skiten gjort iaf!


Nu till att börja me så ska ja hoppsa in i duschen sen sortera allt som ska tvättas..Woop!


 


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards