~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Maria - 16 december 2009 21:47

Jag kikade på bonde söker fru förrut. De som va på 1:an kändes inte så lockande.

Thilde tycker jag verkar så mysig. Jag hoppas verkligen de går bra för henne och hennes kille.

De är mer eller mindre snö storm ute nu. Ett tag snöade de så mycket så huset på andra sidan gatan syntes knappt. Uffa..


Nu sitter jag och väntar på Stina och Marcus. Stina har fixat bröd till mig från cafét hon jobbar på. Längtar lite till frukost i morrn känner jag hihi


Ska små plocka lite medans jag väntar.


God natt och sov gott alla gulltussar!

Av Maria - 16 december 2009 17:48

För att få dagen att gå så drog jag iväg till Solna Centrum. Jag älskar skobutikerna där.

De är ju typ samma som i stan men på nåt vis så gillar jag dom i Solna bättre.

Gick runt i "shoe heaven" ett par timmar och provade och grejjade.

SKa få nya skor nästa helg så var ute och spanade lite. Hittade inte direkt några jag

fastnade för men nåt brukar de alltid bli.


De blev fiskpinnar till middag idag igen. Eller tillsatspinnar borde de karnse kallas.

De är väl inte mycke fisk i en sån där stackars liten pinne.

Mätt blev jag iaf och de är ju huvudsaken!


Nu ska ja hoppa i badet och läsa ny inköpta skvallertidningar, sen blir de nagelfix och alla otroligt spännande program på 1:an och 4:an.


 

Av Maria - 16 december 2009 13:39

Nu är de 4 dagar som jag sovit en stor del av dagen och hela natten.

Har kunnat slockna runt 10-11 på förmiddan och sovit till runt 3 på eftermiddan.

På kvällarna har jag inga problem alls att  somna och sover utan konstigheter hela natten. Kan de vara vädret, årstiden? Jag fattar inget. Är inte direkt trött heller utan

bara tvär däckar så fort jag lägger mig ner. Läskigt!


Nu har jag precis vaknat till. Ska bege mig ut och gå en sväng tänkte jag

och klura lite på vad magen ska få för middag idag. Är verkligen sämst på mat..

Av Maria - 16 december 2009 10:13

Vad vore världen utan havregryn? Mina mornar skulle vara katastrof.

Just nu står gröten och puttrar på spisen. De blir björnbär, jordgubbar och russin till.

Sjuukt gott med andra ord! De går ju att  variera gröten så väldans mycke.

Hallon, jordgubbar, björnbär, blåbär eller russin brukar jag blanda i.

Äta den som den är med bara mjölk är inte heller fel!


Nu blir de andra avenyn!

 

Av Maria - 16 december 2009 07:50

De va lite svårt att somna igår. Tror klockan va runt halv 2 snåret.

Fick lite ångest när klockan ringde men bara man lyckas dra sig ur sängen så går de ju bra. Dock tar de 45 min snoozning för att jag ska lyckas. Ursh vad jag blivigt seg på morgonen. Förr så hoppade jag upp och började grejja.


Igår blev de mest tv häng. Min gamla musik lärare Petter, var med i halv åtta hos mig.

Lite roligt sådär!


Nu ska jag packa väskan och ladda för nån timme på gymmet.

Tack och lov så snöar de inte. Wiii!


Jag kikade på lite Simon och Tomas avsnitt igår. Guud va dom är underbara!

 

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards