~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under december 2009

Av Maria - 9 december 2009 17:22

När jag gick på ica nyss så såg jag de här på globen:



Trodde att de va fredag och idol finalen. Blev då väldans fundersam på vart hela trosdagen tog vägen. Hur gick de till lixom? Kan man missa en hel dag?

Men sen slog de mig att de är ju snart fredag och de är säkert repetioner eller nå sånt. 

Jag och min hjärna spelar inte alltid i samma lag

Av Maria - 9 december 2009 16:00

Den här dan har vart riktigt bra och än är den inte slut.

Hade inga hål eller nånting. Tandläkaren sa att jag skötte mina tänder exemplariskt.

Tack för de!  Undersökning + polering sen fick jag knalla hem igen.

Blir kontroll om ett år igen. Jag har nog aldrig skrattat så mycke hos en tandläkare som jag gjorde idag. Vi skojjade och skämtade. Ett tag fick han hämta papper och torka ögonen. De är lätt den bästa tandisen jag har haft!


Nåväl, orkar inte åka in till stan så ska kika till globen shopping.

Varför åka till stan när de finns shopping direkt utan för dörren lixom.


Jag är fortfarande väldigt nöjd över min 1 mils tur på cykeln i morse hihi

Av Maria - 9 december 2009 13:34

Ska dra iväg till Björkhagen kl 15 och kika så tänderna är okej. Dock så tror jag att jag har ett hål. De känns så iaf. Men då äre bara laga de. Jag är nog en utan få som tycker de är rätt mysigt att gå till tandläkaren. Inget känns, de är bara ligga där samtidigt som nån bryr sig om en lite och ser så de inte är nå tok i munnen på en.


Dagens träningsinsats resulterade i att jag cyklade 1 mil! Gissa om jag var något stolt efter de! Gjorde lite annat ochså men de kändes såååå bra hihi


Efter tandis blir de en sväng till stan. Tänkte få julklapparna klara till söstra å lillbror.


Ska göra mig iordning nu

Av Maria - 9 december 2009 07:54

De har vart en riktigt knepig natt. Lyckades inte somna förrns runt 2 snåret och sen har jag drömt så knepiga drömmar. Vaknade efter varje, lite störande.

När klockan ringde 06:45 trodde jag att jag drömde. Låg och andvände den

underbara snooze funktionen i 45 min så nu är jag nästan pigg och på g igen.


Idag på agendan står: träning, plugga och tandläkaren.

Ska trycka i mig ett äpple nu innan jag drar iväg. Ska inte vara hos tandis förrns kl 15.

Rätt bra tid de tycker jag.


Nu drar hurtbullen iväg! Höres senare

Av Maria - 8 december 2009 21:33

Det var två killar som delade en lägenhet. En utav dem var alkolist och den andre var helnykterist.

Varje natt kom alkolisten hem och spydde i handfatet. Detta var något som helnykteristen tröttnade på och han köpte därför en stor komage och lade i handfatet i avskräckade syfte.
På morgonen dagen därpå sa alkolisten då han kom ut i köket:
"Jag ska aldrig dricka igen! I går spydde jag upp hela magen, men jag fick ner den igen med lite tur och en tandborste..."



Av Maria - 8 december 2009 20:15

Akon - Hold my hand (feat Michael Jacksson)

Ojojoj Såååå bra!

Av Maria - 8 december 2009 19:42

Har inte gjort många knop sen jag kom hem. Har nästan frusit ihjäl.

De va typ varmare ute än inne. Endå är alla element på max men jag fryser endå.

Whats happening to me..wäää


Ja håller på att kika på Halv 8 hos mig. Mitt numera bästa program.

Helge Skoog är ju underbar i de programmet! Vad vore vardagskvällarna utan han lixom.

Ska lägga mgi i tid idag. 08.10 ska jag börja min promenad mot gymmet tänkte jag.

Då är jag där precis halv när dom öppnar. Hurtigt-Mjo du!


Fick även veckorevyn idag så de blir läsning sen ikväll. MYS!


Nä åter mot tv:n.

Av Maria - 8 december 2009 15:10

Guuuu va jag älskar de köpcentrumet. Där finns allt från Media Markt, New Yorker, Clas Ohlsson, Gina Tricot, H&M och massa massa mer.

Jag skulle kunna gå där en hel dag och bara kika. Nån timme känns så lite.

De äe ju så sjuuuuuukt stort! Där skulle ja lätt kunna gå vilse

Hittade en massa på New yorker där de va rea. Blev lite små sur när jag inte kunde handla.

Var in på Vero moda en sväng och provade lite kläder jag ska få av pappa när jag kommer hem. De blev ochså en chai paus på Waynes. Lovely!


Precis som alla andra år så har jag 2 st julafton. Me LIKE!

Den andra blir i år den 26 december med pappa. Han jobbar julafton i år. Eftersom han tycker de är lite svårt att köpa julklappar åt mig så

ska vi åka till Birsta City och strosa så får jag välja själv.

Jag har ju redan några som han köpte när han va här nere över dagen.

Får även min nya mobiil då! Ska bara lyckas hitta nån jag vill ha. Bara de är ju skit svårt!


Nu ska jag ta fram min husliga sida och städa lite!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards