~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg under mars 2010

Av Maria - 19 mars 2010 23:31

Har spenderat kvällen hos Uffe och Lasse tillsammans med Anton, Marcus, Stina och Crille.

Jag var inte i mitt vanliga jag riktigt. Hade en snuskig mensväsk och var gris trött

men de är ju roligare att hänga med lite folk. Man blir gladare då hihi

Ska kika på några One tree hill avsnitt och sen sova.

I morgon blir de träning. Ska smygstarta lite. Är sååå sugen! De rycker i hela mig, läääängtar!

Nu är de riktiga maskiner, fräsha nya och stora luftiga lokaler. Inge gammalt skrot som de va på förra stället jag va på. De va helt okej men nääe.


Vad som mer händer i morgon får vi se. De är ju lördag trots allt!



God natt och sov sött

Av Maria - 19 mars 2010 16:34

4 km promenad och 300 meter simmat. Kunde ha simmat lite längre men vi drog till äventyrsdelen och åkte vattenrutchkana och hängde lite i utomhuspolen och de regnade. Rätt mysigt!

Jag och Anton åkte vattenrutchkanan och han fastnade och jag fick världens fart så ja small in i han men då kom han loss och fick en jävla fart han ochså. Man hörde oss skratta över hela Eriksdal haha

Sen drog vi vidare till bubbelpoolen och värmde oss för att sedan dra hemmåt.


Håller på att göra mat nu. Kyckling med massa götta till.

Blir nog lite fredagsmys på de vanliga stället sen hihi


De luktar bränt..Ahhhh kycklingen!!!

Av Maria - 19 mars 2010 11:00

Idag står de visst simmning på schemat. Ska dra iväg med Lasse runt 13 tiden.

Efter simmandet ska vi bubbla och slappa. Jag har inte simmat på ett år bra precis så de ska bli väldigt skönt. Simmade 1-2 gånger i veckan när jag bodde i s-vall blandat med spinning, body pump och gym. Ska dit igen!

Inte till s-vall asså utan jag ska köra på så jag kommer upp i lika mycke träning nu som då.

Jag hoppas ni hängde me!


Ska äta lunch nu så man har nån energi så man tar sig fram några längder!

Av Maria - 19 mars 2010 07:05

Har nästan inte sovit nånting i natt. Huvudvärken jag har slår allt jag haft!

Guuud va de gör ont!  Har plågat mig igenom 2 glamourama avsnitt men nu ska jag försöka sova liite till. Fick även nya Veckorevyn igår men hann inte läsa den.

Ska nog bläddra lite i den ochså.


Vi hörs senare. Ska ta hand om huvudet nu

    

Av Maria - 18 mars 2010 18:38

Idag har de vart en del sightseeing. Åkte till vällingby först med Lasse och kikade i lite butiker. Hittade dock inget.

Sedan drog vi vidare till Barkaby outlet. Riktigt kul ställe!

Hittade ett par skit snygga Vagabond skor för 99 kr men dom fanns inte i min storlek. Tänkte sätta mig på golvet och gråta en skvätt!


När vi skulle åka hem till mig (runt halv 5) fick Lasse för sig att åka in i en bil tvätt.

Jag är livrädd för dom med dom där stora borstarna och allt de där.

Får mer eller mindre panik i dom!

Åkte med in, gallskrek och höll på att klämma av Lasse handen haha

De enda han gjorde va att sitta och skratta åt mig som höll på att gå under i framsätet. Man är ju som man är!


Kom hem hel iaf! Åt en macka, drack te och pratade lite sen fick jag skjuts till Eriksdals badet för Lasse skulle hämta Uffe som jobbar på vägen dit.


Träffade min instruktör 17.30 Så otroligt duktig! Han kunde verkligen sin grejj.

Fick massa super bra tips och råd att tänka på och hur jag fick alla maskiner visade och jag fick prova själv ett par gånger. Han visade mig runt i den galet stora bygganden och de va tur. Hade aldrig hittat annars.

Kondition parken va rätt stor och mycke fanns de och i själva gymmet va de otroligt mycket maskiner och sånt. Har nu ett eget schema och där står allt jag ska göra och lite sånt!

De tog cirka 45 min allt som allt och sen tog jag en promenad hem. Tog ungefär 25 min men då va de mycke is ochså.


Nu blir de dushen och nåt att äta. Har inte ätit middag än <--Dåligt!

 

(Bild lånad)

Av Maria - 18 mars 2010 10:27

Ska åka dit med Lasse och sen till Vällingby. Jag hoppas man hittar nått skojj att köpa med sig hem. Hårfärg blir de iaf vet jag. Vill inte få runt me utväxt. UGLY!

Hittade ett par snygga sandaler på Hm så få se om dom får följa med hem ochså.


Ska börja göra mig iordning nu!


Handlar de nåt så kommer de bilder sen!

Av Maria - 18 mars 2010 07:32

Nu har de varit 3 väldigt tidiga mornar. Inte så värst kul!

Har bäddat ner mig i sängen med en stor skål gröt och en film.

Ser mycket i fram emot denna dagen. Ska till vällingby en sväng. Finns visst ett skit stort köpcentrum jag missat. Hur jag nu lyckats med de?


Kl 17.30 ska jag träffa en instruktör/PT på de nya gymmet jag skaffat kort på.

Eriksdalsbadet. De finns äventyrsbad där ochså hihi

I mitt kort ingår gym, gruppträning och bad. Allt i stort sett. Så bra!

Ska bli riktigt kul att få höra vad en sån säjjer. Jag har längtat så mycke efter att börja träna igen! Taggad till tusen!

De är underbart att träna!


Nu ska jag äta och kila på En kärlekshistoria. Så mysig film!

Av Maria - 17 mars 2010 21:12

De känns lite knepigt att sitta hema fast jag bara  vart borta 2 nätter.

Igår den här tiden satt jag i ett fönster med en te kopp och tittade ut mot slusssen.

De är så galet mysiga fönster att sitta i där vi var.


Jag blev så sjukt sugen på varma scones, marmelad, färskost och massa sånt.

Åhh så gott! Gjorde scones lite nu och då förr men nu är de lite knöligt

med gas-ung. Gillar inte den alls! Plattorna är underbara men hade hellre sett en vanlig ung.


Sitter och kikar på Andra avenyn.

Jag gillar inte den här säsongen som don förra. De är för mycke trams nu!


Kl 22 är de True Blood iaf. Dom de trogna fan jag är så blir de favvis te i Stooor kopp, täcke och massa kuddar i soffan prick 22.00


Täkte se Sex and the city filmen sen. Började tänka på dikten Carrie läser i början av den filmen och kände bara att jag måste se den!

Jag älskar verkligen den dikten! Har den i ett inlägg 9 februari.


Ever thine

Ever mine

Ever ours

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards