~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 14 mars 2010

=)

Av Maria - 14 mars 2010 20:13

     

Av Maria - 14 mars 2010 18:24

Åkte in till stan förrut idag för att kolla på lite kläder. Knepigt nog hittade jag typ ingenting. 2 tröjjor och ett par leggings på Gina och en blus på HM.

Hittade desto mer små plock istället. En skit söt sminkväska som jag ska ha sen massa annat ochså. De kommer komma bilder på allt på Onsdag.


Försker packa nu men de går inte så bra. Vet inte va ja ska ta med..

Vi kommer ju bo i Gamla stan i en lägenhet vi bodde i September när han va här nere. Kommer bli sååå FAB!


Ska spendera kvällen med Parmalentet och Wallander plus massa te. MYYS!

Av Maria - 14 mars 2010 11:30

Så sammanfattar jag min lördag! Perfekt kväll!

Uffe, Lasse, Lena, Marcus och Jim (en kille från Västerås) började kvällen med MF Finalen. Och fel låt vann.  Som vanligt men vad gjorde de när man hade världens bästa sällskap hihi

Efter melodifestivalen drog vi iväg mot Zipper. På perongen i Hökarängen stog Loulou från Idol. Jim är lika kändis tokig som jag så han hastade fram och frågade om en bild och de gick så bra så!

På tunnelbanan mot stan satt jag och lasse med min ipod och lyssnade på Eric Saade´s Manboy och sjöng. Vi är galna i den låten! Jim, Lasse och Lena ringde som galningar på den låten.

Runt 15 gånger var!


När vi kom fram till Zipper så den första jag ser är frisör-Bobby.

Jag diggar han stenhårt!  Träffade han på Libra i sommras tro ja sen va ja ju

på hans event ochså i gallerian ochså när han släppte sin hårvårdsserie.

Iaf, dansgolvet var proppat med massa härliga människor, en del kom fram och surrade lite, andra ville dra några moves och sötnosen Waller va där hihi

Vi träffade ochså jätte mysiga Daniel Eklund som dansade häcken av sig med oss all night long!  Jag och Lasse väntade på Manboy hela kvällen. Den hade vart precis innan vi kom in. På slutet av kvällen när den väl kom, åhhhh va de va FAB!  Har nog aldrig sjungit så mycke på en kväll nångång!

Vi drack, skålade, dansade, sjöng, pratade, skrattade, de går bara att sammafatta med att de va en underbar kväll!


Nu ska jag göra mig iordning, käka lite och sen åka till stan.

I MORGON kommer ju Pappi! Åhhhh  vad jag längtaar!

De är 28 timmar kvar  

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards