~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Maria - 4 mars 2010 19:40

Mina 2 sommarfavoriter i år på skofronten!

 


Den fantastiska tygskon. I Love it!

Går till allt.

Denna kommer från Din sko och kan köpas för 299 kr. 


   

Blev jag inte kär direkt asså. Håll i hatten!

Den ska bli min. Så är de bara!

Så fin på och riktigt fin färg. (Ser bättre ut irl)

Denna kan ochså hittas på Din sko och kostar 349 kr.


Av Maria - 4 mars 2010 17:14

Började dagen på AMS kl 13. Skulle ha gått till ams som ligger i Globen men då ringde dom och sa att jag skulle till Farsta istället för de va visst 800 personer inskrivna på Globen och "bara" 700 i Farsta.

De hände en del men de orkar jag inte skriva om nu. De va inga större grejjer direkt.

När jag åkte hem, runt 14 tiden så fick ja ett mess av Stina, tappade sulan på skon och blev gråt färdig!


Hastade hem fort och bytte skor och åkte sedan vidare in till stan och mötte upp Stina för lite chai och en tur runt staden.

Vi gick ner till Sture gallerian och glodde lite. Va in på en jätte gullig, typ lite finare "sex butik" om man kan kalladen så..

De fanns en del fina skor och underkläder, böcker, dildos och massa annat små plock. Alltid kul att stå och fnissa åt alla grejjer!


Nu är jag hemma, tänkte slå på stort och laga mat. Typ nåt med pasta.

All pasta är slut inklusive moset och riset. Vem fan har vart här och ätit upp all min mat?

De blev yoghurt och 2 mackor!



Nu blir de dushen.

(Fattas bara att man ska halka i den ochså)

Av Maria - 4 mars 2010 08:54

Vaknade av att solen sken igenom persiennerna(Stavning?). Blev riktigt glad  

Ska på Arbetsförmedlingen idag kl 13 och prata med en handläggare.

Spännande! Eller ngt.

Tänkte göra ett seriöst försök och ta mig ut på en promenix snart medans

solen är framme.

Glömde helt bort middagen igår så nu blir de go frulle och dagens första te kopp!


Fick även veta igår att Lasse fixat en förfest på Lördag så nu är de bara fila på en Outfit! Wohoooo


Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards