~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Maria - 3 mars 2010 18:59

Kom ju på att ikväll börjar ju säsong 2 av True Blood. En av mina älsklings serier.

Blir riktigt spännande att se hur de kommer att gå för Bon Temps invånarna

och mitt ögongodis (Bill).

Längtar tills kl 22!

Sen är de ju andra avenyn ochså. Så skönt nu när OS är slut och man fått kanalen tillbaka.  AWSOME!


Har fortfarande inte fått i mig nåt att äta så ska pallra mig ut i köket och få nån ordning på de hela nu!

Av Maria - 3 mars 2010 18:17

Har haft en del för mig idag.

Åkte till Hökis och promenerade med Lasse till Farsta.

Spanade in lite byggjobbare som höll på med ett hus. HOT HOT  HOT!


Vi stannade till på Mc donalds där Lasse käkade lite sen kollade vi in bokrean.

Hittade ingenting. Fick med mig ett par nya leggings iaf. Alltid nåt!

Sen promenerade vi hem till L där vi drack te och spelade Buzz.

Han vann..Buhuu

Marcus ringde och frågade om jag kunde göra slingor på Anton.

Å visst kunde jag de.

Vi slängde oss i bilen och åkte till hem till Marcus och Anton och gjorde A fin i håret. Var kul att hänga lite med dom ochså!


Åkte med Lasse tillbaka till Hökis, sprang in på ica, sen körde han mig till tuben

och nu är jag hemma.

Ska hoppa in i dushen och sen slänga mig på sofflocket med en tallrik fil och flingor. Dagens middag!


Hörs laaater!


Vart mycke namn märker jag men de får gå!

Av Maria - 3 mars 2010 12:31

Har spenderat förmiddagen med att kika på lite muséum jag ska ta med pappa till när han kommer ner. Att de finns så pass mycke som de gör här är lite kul.

De finns nåt för alla!

Drog till ica och köpte lite nötter och knaprade på medans.

Började surra lite med Lasse. Kom fram till att vi ska åka till Farsta och kika lite.

Är ju bokrea och shit nu så man karnse kan fynda nåt kul. Who knows!


Ska göra mig iordning nu!

Av Maria - 3 mars 2010 07:25

Igår innan jag skulle sova så stog jag och kikade ut igenom köksfönstret lite.

De snöade och såg på ena lyktstolpen att snön åkte Uppåt.

Trodde jag såg fel så jag gick och borsta de tänderna.

När jag kollade igen så åkte snön fortfarande uppåt.Verkligen alla flingor åkte åt samma håll. Såg lite skumt ut!

Funderade på om de va dolda kameran eller nåt.


Nu, efterlängtad frukost!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards