~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Maria - 7 mars 2010 18:48

Sen jag kom hem från båtmässan har jag inte gjort mycke. Tog igen några timmars sömn på soffan. Heeelt underbart! Va lite mosig efter att bara sovit 3 timmar inatt.

Har sett nästan hela säsong 6 av Satc. Har bara ett avsnitt kvar, ska kika på filmen sen. Ska kika på Wallander ochså som går lite senare.


Ska hämta täcket och lägga mig till rätta i soffan och fortsätta min chill dag! =)

Av Maria - 7 mars 2010 12:26

Ja, vart ska man börja..

Lyckades göra as god mat igår! Åt resterna till frukost i morse. MUMMA!

Igår iaf, skulle vara hos Lasse runt 4. Både han och jag lyckades somna till så kl 4 satt vi på msn och skrev till varann. Var hos han runt 5 iställe. Ingen större katastrof men endå.


Han va bakis och ja va skit seg. Vi hängde i soffan ett tag och sedan färgade jag håret på han.

Daniel Alm va ochså där så sen lyssnade vi på musik och började göra oss iordning! (Marcus och Anton kom ochså på kvälls kvisten)

Jag hade med mig smink och lite sånt som jag stog och pysslade med.

Sen kom ju vinet fram. Jag hade köpt med mig sprite så de inte smakar så illa.

Vin är ju de värsta som finns. Uääck!


När Andra chansen började satt jag på nålar! De har varit helt okej låtar i år tycker jag och de va inte så illa heller  dom som gick vidare!


Efter andra chansen började vi dansa och kameran åkte fram. Ska fixa bilderna om ett tag.

Sen blev de taxi till Zipper där mina 2 sötnosar var.

Freddy Grip och Alexander Waller! Blev såååå glad!

Hittade även en annan kille som jag pratar med en del där. Eller kille och kille, han är 45 och heter Peter. Jätte trevlig och som alla andra är han gay;) hihi


Vi dansade och sjöng till Eric Saade, Ola, Pernilla Wahlgren, ja nästan alla melodifestival låtarna. Riktigt kul!

När vi skulle hem runt 3 fick vi skjuts av nån Uffe och Lasse känner. Skönt å slippa tuben faktiskt!



Somnade kl 7 i morse. Låg och glodde på Satc i natt haha

Kl 10 ringde Marcus och ville komma på te. Drog mig upp och duschade.

Runt 11 åkte vi till Båtmässan som är här i Sthlm nu.

Vilka AS de finns till båtar! Så äckligt stooooora! GALET!


Nu ska jag slänga mig in på New yorks gator med Manolos och Jimmy Choos skor!

Mot SATC!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards