~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Maria - 9 mars 2010 19:06

Ska ha Glamourama maraton. Har typ 8 avsnitt jag missat pga att ja inte hade mitt riktiga internet.  Nu ska här kollas! Tv3´s web tv kommer ligga nere pga överbelastning haha

Jag är bara så tok kär i de programmet!

Den som inte sett de, SE DE!

Av Maria - 9 mars 2010 17:51

Åkte till hökis runt halv 1 och mötte upp Lasse. Vi promenixade till Farsta och gick på Ams. Han skulle skriva in sig igen. Gick riktigt fort. Man brukar ju kunna få vänta tills fan avlöser en!

Sen drog vi till Anton (som bor i Farsta) och käkade glass och drack te. Mums!

Vi satt och funderade på vad vi skulle hitta på. Promenerade tillbaka till hökis och tog Lasses bil och började åka mot stan. Hann dock inte komam så långt för Marcus ringde och ville hänga med.

Vi bestämde att vi skulle mötas utanför Lasse och ta Marcus bil in. När vi kom in till stan så gick vi på NK och käkade och köpte sendan chai och satte oss på bänkarna vid Sergen fontänen och kollade på folk i sooolen. MYYYS!


Jag stannade inte så länge. Va lite seg efter att ha sovit som en kratta i natt.

Har nyss badat och sätta mig och titta lite på Varuhuset!


Har hittat lite små kläder tills pappi kommer ochså och 3 par skor  


Mina sista par vinterskor gick sönder igår så fick i kris köpa ett par nya.

Dom är mycke fulare på bilden än Irl. Jag kommer dock inte riktigt överens med dom men dom är ju hela iaf!

 

Av Maria - 9 mars 2010 11:53

Jag orkar inte sitta hemma i de här fina vädret. Lasse frågade om jag ville åka till Farsta med han. Klart ja ville de! Ska göra mig iordning och pysa iväg.

Vi tänkte vara lite hurtiga och promenixa dit. Tar inte så lång tid.

Hittade även min vår jacka som ja ska börja andvända. Min vinterjacka är alldeles för varm i solen. Svettas som en gris.

Ska dock ta min stora halsduk på mig så jag inte fryser om halsen. Inge bra de just nu!


Hörs later Baj baj!

Av Maria - 9 mars 2010 08:06

Sitter och tittar på filmen Småstadsliv 2. Så sjukt rolig!

Den måste ni se! Skrattar så de gör ont i magen.


Sov som en kratta i natt. Fick sitta och sova mesta tiden och de va inte bekvämt.

Andas väldigt knepigt så de blir väldigt lugnt idag!

Ska titta på lite grejjer som jag och pappi ska göra när han kommer.

6 dagar kvar  


Nä nu ska jag dricka te och kika vidare på Småstadsliv!

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards