~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Maria - 23 mars 2010 18:45

Tack maddi=)



Fick godkänt på min första programhanterings uppgift jag skickade in i morse!

Såååå glad!  Känns skönt att de började bra.

Ska börja med Hotell A och konferens och reception i morgon efter jag varit och tränat.


Ikväll ska jag bara ligga på soffan och vara väldigt nöjd med det.

Ska se halv åtta hos mig sen får jag se om de blir lite One tree hill eller nån film.

Tänkte göra massa go te ochså hihi

Känns skönt när man kan ligga på soffan och känna

"fasen vad jag gjorde bra ifrån mig idag på gymmet"  Inge dåligt samvete här inte;)

I love it!

Gymmet är mitt andra hem!

Jag är väldigt noga med att inte köra slut på mig även om jag skulle kunna vara där dagarna i enda. Nätt och fint får de vara. 2-2.5 timme är bra och mycke får jag gjort.


Nä, soffan väntar!

Av Maria - 23 mars 2010 16:13

Tränade på som vanligt och allt gick skit bra!

När vi var klara med de så bytte vi om och satte oss i bubbeln och surrade lite.

Jag tränade ju som en dåre igår så simmningen kändes lite si och så, vi hoppade över simmet.

Tog i rätt bra idag ochså btw. Jag har som mål att kunna köra "plankan"

i 1,5 minut tills jag fyller år(17 maj).

Fick till 50 sek idag så de är inte så farligt långt ifrån.

Den är mördande den! Jösses va den är jobbit!

Får träna på nu så fixar jag nog de!


Ska laga lite mat nu och slänga mig på soffan. I morrn kör vi igen!

Blir nog simmning då tror jag.

Av Maria - 23 mars 2010 11:10

Idag blir de styketräning och simmning med Lasse.

Körde mest kondition igår så idag ska musklerna få sig en omgång!

Ska äta lunch snart så jag lär väl vara på plats i gymmet runt 1 snåret.



Skickade in min första uppfigt i programhantering imorse med! Inte illa.


Lunch va de!



Hurtbullarna!

 

Av Maria - 23 mars 2010 09:31

 

Hittade dessa klänningar på Topshops sida.

Min favorit är den längst till höger=)

Av Maria - 23 mars 2010 07:22

Jag har börjat studera! Har kommit in på Jensen Education distans.

De äe mycke lättare att komma in på distans kurser har jag märkt plus att jag får från csn.

SKa iaf läsa Programhantering, Företagsekonimi, Hotell A, Konferens och reception. Alla kurser verkar jätte intressanta och blir sammanlagt 300 poäng heltid. Känns riktigt bra!


IDag blir de en tur till stan igen. Måste köpa nya hörlurar till ipoden. Skulle gjort de igår men jag glömde helt bort de. Sen blir de gymmet igen.

Ska träna och simma idag. Lovely!

Igår blev de nästan 2 timmar. Jag tycker de är så otroligt roligt så jag kör bara på.

De är tur jag tränat mycke förrut så man inte är nån nybörjare. Då hade jag nog legat helt utslagen idag men jag är pigg och  glad och redo att ta världen med storm. Eller nåt sånt


Frukost? Oh ja tack  



Jag took längtar till pride.

Min favvis transa från pride 2009 =)

 

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards