~Livet Igenom Min Iphone~

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Maria - 1 mars 2010 20:30

När ska snön försvinna..De regnar och snöar om vart annat..

Nu är de bara slaskigt och blött överallt och stora vattenpölat som man får

ha en liten båt för att ta sig över. Blää!

Jag took längtar efter våren och är nog inte ensam.

En bra grejj nu är att de är ljust längre. De gillar vi!


Jag håller på att frysa ihjäl
så nu blir de sängen, elementet på Max och One threee hill.

Håller på att få ont i halsen ochså. Ingen hit alls..


Är såååå glad att jag har internet! Bästaste Lasse kan han hihi  

Av Maria - 1 mars 2010 19:44

Fick låna lillbrors brösrost med mig ner och de blir en Musse bild på brödet haha CUTE! Sen spelar den en liten trudelutt ochså när brödet är klart.

Man tager vad man haver!

 

Av Maria - 1 mars 2010 17:44

Igår kväll la mitt mobila bredband ner. Modemet har strular typ alltid men igår va de kört. Va inne på Telenor kl 10 i morse och fick veta att jag skulle vara utan i 14 dagar för dom skickade iväg modemet på service.

Blev mer eller mindre galen! Vad gör man utan internet lixom?


Ringde marcus när jag kom hem och beklagade mig lite. Han lyfte hela min dag genom att fråga om ja skulle me ner på stan. Sagt och gjort!

Gjorde mig iordning och inväntade han, Anton och Lasse.

Vi drog och käkade på NK. Världens godasta Foccacia!

Sedan blev de en sväng till Gallerian där jag var förste kapten och drog runt killarna på en del tjejbutiker hihi

Vi blev lite fika sugna så vi drog till Stina´s café och satt där en stund.

Blev en FAB chai för mig. MUMMA!


Då sa Lasse att han hade ett litet modem hemma från Comviq där man kunde betala per vecka man andvände de.

Blev så galet glad när jag fick låna de. Åkte med han hem och hämtade modemet och fixade med betalningen hos han eftersom man betalar via nätet.

Så nu sitter jag hemma och är överlycklig!


Har fått upp tavlor och sånt idag så nu ser de riktigt hemtrevligt ut här ochså!

Ska läsa lite bloggar nu och dricka te

Presentation


Tjej på 26 år som bor i Stockholm, Förlovad och sambo med världens finaste människa, pluggar till Undersköterska, klar våren 2015, jobbar extra och lever livet=)

Omröstning

Tycker du om vintern?=)
 Ja
 Nej
 Vem gör det?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards